شناسهٔ خبر: 50421338 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

مطهری: پرسپولیس شرایط همیشگی را نداشت

رکنا: مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط نرمال و خوب همیشه‌مان را نداشتیم اما در نیمه دوم با توجه به صحبت‌هایی که کردیم ریتم بازی تیم بهتر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، حمید مطهری پس از پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به بازی هفته اول آن‌ها مقابل فجر سپاسی، بازی سختی را پیش بینی می‌کردیم. سعی کردیم برنامه‌ای که داریم در بازی عملیاتی شود. به صورت کامل این اتفاق نیفتاد. در نیمه اول توقع ما خیلی بیشتر بود. شرایط نرمال و خوب همیشه‌مان را نداشتیم اما در نیمه دوم با توجه به صحبت‌هایی که کردیم ریتم بازی تیم بهتر شد و توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا نساجی نسبت به فصل قبل تغییر کرده است، گفت: نساجی همیشه تیمی قابل احترام و خیلی خوب است. خودم در این تیم سابقه مربیگری دارم. می دانم هوادارانش عاشقانه این تیم را دوست دارند. برایشان در ادامه لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم.

مطهری در مورد اینکه با کادرفنی نساجی جروبحثی داشت و گفته می‌شود داور به نیمکت پرسپولیس کارت نمی‌دهد، عنوان کرد: نه اصلاً چنین چیزی نبود. نگاه شما را نمی‌دانم. ما سعی می کنیم همیشه کارمان به کار خودمان باشد.

 

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • این گربه شگرد دزدان تهرانی را بلد است !  + عجیب ترین فیلم که دیده اید !

    این گربه شگرد دزدان تهرانی را بلد است ! + عجیب ترین فیلم که دیده اید !

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما