شناسهٔ خبر: 50421296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری دوره توانمندسازی ویژه دانشجویان تربیت معلم در شهرکرد

فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد از برگزاری سلسله‌جلسات

صاحب‌خبر -

پوریا حشمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ایجاد گفتمان مطالبه‌گری از جمله ملزومات رشد و پیشرفت هر مجموعه به خصوص مجموعه آموزش و پرورش است که در این راستا برای آموزش و توانمندسازی دانشجو معلمان چهارمحال و بختیاری برگزاری سلسله‌جلساتی تحت عنوان "دوره توانمندسازی تحول" از فردا کلید خواهد خورد.

 فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد ادامه داد: این سلسله جلسات حول  سه محور کلی عدالت آموزشی، شأن و منزلت معلمی و پیگیری مسائل و مشکلات استانی در حوزه آموزش، برگزار شده که با توجه به اهمیت جایگاه رسانه‌ها در نهادینه کردن گفتمان مطالبه‌گری، در اولین جلسه مباحثی از جمله مطالبه‌گری در فضای مجازی، سواد شبکه‌های اجتماعی، آموزش توییتر و یادداشت‌نویسی آموزش داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همواره رسانه بازوی قدرمتمندی برای مطالبه‌گران است و بر این باوریم در یک مطالبه‌گری موثر و صحیح ۲۰ درصد شناسایی مشکل نقش دارد و ۸۰ درصد انتشار و انتقال آن به فضای جامعه و ایجاد یک گفتمان و مطالبه‌گری عمومی در مردم.

حشمتی تصریح کرد: در مراحل بعدی این جلسات موضوعات کلان کشوری و مشکلات استانی در حوزه آموزش و پرورش به طور تخصصی و موضوع محور مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/68033

نظر شما