شناسهٔ خبر: 50421079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه شهرستان نهاوند:

خانواده‌ها نباید فرزندان خود را در فضای مجازی رها کنند

نهاوند-امام جمعه شهرستان نهاوند گفت: خانواده‌ها نباید فرزندان خود را در فضای مجازی رها کنند چون تهدیدهای فراوانی برای جوانان در این فضا وجود دارد و باید مراقب بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جلسه شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: دانش‌آموزان ما دو سالی است که با کرونا گرفتار شدند و از تحصیل به نحوی باز مانده‌اند و این فضای مجازی زندگی فرزندان ما را تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه با توجه به خطرات فضای مجازی خانواده‌ها باید توجه بیشتری به نسل جوان داشته باشند، گفت: خانواده‌ها نباید فرزندان خود را در فضای مجازی رها کنند چون تهدیدهای فراوانی برای جوانان در این فضا وجود دارد و باید مراقب بود.

امام جمعه نهاوند با اشاره به ۱۳ آبان روز دانش‌آموز گفت: نوجوانان و جوانان ما در عرصه‌های مختلف به خصوص دفاع مقدس و بعد از آن در طول سال‌های بعد از آن نیز خوش درخشیده‌اند.

وی گفت: دین قبل از اینکه آخرت ما را نجات دهد باید دنیای ما را نجات دهد، چالش‌های مهم زندگی ما به دلیل رعایت نکردن به دستورات دینی است.

* تشکیل کمیته تخصصی برای جانمایی مکان دوچرخه‌سواری بانوان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند نیز در این جلسه اظهار داشت: تشکیل کمیته تخصصی برای جانمایی مکان دوچرخه‌سواری بانوان در دستور کار قرار بگیرد و تمام دستگاه‌های متولی برای تسریع در امور احداث پارک بانوان به عنوان مطالبه به حق بانوان شهرستان موظف هستند در کنار شهرداری قرار بگیرند.

مهدی جلالوند افزود: همه دستگاه‌ها فضاسازی متناسب با هفته نوجوان و بسیج دانش‌آموزی را انجام داده و آموزش و پرورش با هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسمات با بسیج دانش‌آموزی و رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد کرونا انجام دهند.

وی تاکید کرد: برای بررسی و واکاوی مسائل اجتماعی و فرهنگی نوجوانان در کمیسیون دانشجویی کمیته‌ای تشکیل و موارد را با نظارت و همراهی امام جمعه، دادستان و این معاونت برای اجرا به دستگاه‌های مرتبط ارجاع دهید.

انتهای پیام/

 

نظر شما