شناسهٔ خبر: 50420181 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

تقدیر از اعضای فعال کمیته آموزش انجمن علمی دانشجویان داروسازی تبریز و برترین های رقابت آزمونکی

نشست صمیمی اعضای کمیته آموزش انجمن علمی دانشجویان داروسازی تبریز با ارائه گزارش از سوی امیر معراجی و صدیقه محمدزاده آغاز شد و در ادامه از اعضای فعال و برترین های رقابت آزمونکی تجلیل گردید. سخنرانی  دکتر ساناز حامد یزدان و دکتر الناز مهدی زاده، اساتید عضو شورای نظارت بر انجمن های علمی دانشکده، از دیگر بخش های این مراسم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تبریز، نشست صمیمی اعضای کمیته آموزش انجمن علمی دانشجویان داروسازی تبریز با محوریت گزارش فعالیت های آموزشی و تقدیر از اعضای فعال در روز یکشنبه، هجدهم مهر ماه ۱۴۰۰، در مرکز نوآوری و شتابدهی سلامت دانشگاه علوم پزشکی تبریز صورت گرفت. 

در این نشست که دکتر ساناز حامد یزدان و دکتر الناز مهدی زاده، اساتید عضو شورای نظارت بر انجمن های علمی دانشکده، حضور داشتند، امیر معراجی، دبیر انجمن علمی دانشجویان داروسازی تبریز، گزارشی از فعالیت آموزشی صورت گرفته در قالب انیمیشن های آموزشی SpeedPharma و رقابت هفت هفته ای آزمونک های آنلاین Pharma Quiz را ارائه نمود.

در ادامه این مراسم، صدیقه محمدزاده، دبیر کمیته آموزش انجمن، از تجربیات و نتایج همکاری ایجاد شده در دوران پاندمی کرونا و تعدیل مشکلات آموزشی به کمک خود دانشجویان سخن گفت و مراسم با تقدیر و تشکر از اعضای فعال و برترین های رقابت آزمونکی ادامه یافت. 

بر اساس این گزارش، در این نشست صمیمی، دکتر ساناز حامدیزدان، از فعالیت آموزشی صورت گرفته در انجمن ابراز خرسندی نمود و برگزاری این نشست در مرکز نوآوری را بهانه ای دانست که دانشجویان به جز بحث آموزش در حیطه هایی از قبیل نوآوری و تفکر فناورانه نیز قدم بردارند. دکتر الناز مهدی زاده نیز به لزوم ادامه این فعالیت ها و تعمیم آن به دروس دیگر اشاره نمود و دانشجویان را به ادامه این مسیر تشویق کرد. 

نظر شما