شناسهٔ خبر: 50413656 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

تصویب رتبه‌بندی معلمان را در مجلس پیگیری می کنیم

نماینده مردم خوی و چایپاره با بیان اینکه حل مشکلات معیشتی و رفاهی معلمان باید دغدغه اصلی مسئولان کشوری باشد، گفت: با تمام توان پیگیر تصویب رتبه‌بندی معلمان و تصویب قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان هستیم.

صاحب‌خبر -

تصویب رتبه‌بندی معلمان را در مجلس پیگیری می کنیم

عادل نجف‌زاده، نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی، در جلسه معلمان، مدیران و مسئولین آموزش و پرورش خوی اظهار کرد: با تمام توان پیگیر تصویب رتبه‌بندی معلمان و تصویب قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان هستیم.

وی با اشاره به جایگاه معلمان و تلاش آنها در تربیت مدیران آینده کشور گفت: بی‌شک آموزش و پرورش مهم‌ترین و یگانه‌ترین مرکز و کانال تعلیم و تربیت برای مدیران آینده کشور است و از این رو باید حل مشکلات معیشتی و رفاه و آشایش معلمان به دغدغه اصلی و اولویت کاری مسئولان کشوری تبدیل شود.

نجف‌زاده ایجاد مرکز تخصصی درمانی معلمان را از ضروریات مهم عنوان کرد و گفت: استفاده از توان فکری اقتصادی صاحب نظران برای ایجاد در آمد‌های پایدار برای فرهنگیان باید مورد توجه قرار گیرد.

غلامرضا نظر علیلو، مدیر آموزش و پرورش خوی نیز در این جلسه بابیان اینکه معلمان با اخلاص و ایثار تمام در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان تلاش و فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: اهتمام و توجه به حل مشکلات معیشتی و رفاهی معلمان از ضروریات است.

بر اساس این گزارش، بازدید از مرکز پژوهش سرای جابربن حیان خوی از دیگر برنامه‌های نماینده خوی بود که طی با مسئولین این مجموعه پژوهشی نشست‌های تخصصی در راستای تجهیز و توانمندسازی هر چه بیشتر این مجموعه برگزار شد.

نظر شما