شناسهٔ خبر: 50412859 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

در دیدار با رئیس جمهور؛

اوجی: قول می‌دهم تا دو روز آینده سامانه سوخت فعال شود

رئیس‌جمهوری برای بررسی وضع عملیاتی کردن جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور و بررسی اختلال پیش آمده در سامانه هوشمند سوخت به‌طور سرزده در وزارت نفت حضور یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت، جواد اوجی از فعال شدن بیش از ۳۰۰۰ جایگاه سوخت در سراسر کشور خبر داد و گفت: قول می‌دهم ظرف یک تا دو روز آینده سامانه هوشمند سوخت فعال شود تا مردم عزیز بتوانند از سهمیه خود استفاده کنند.

وی در جریان بازدید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اظهار کرد: هم اکنون با همه شرکت‌های پخش فرآورده‌های نفتی مناطق کل کشور در ارتباط هستیم، الحمدلله بیش از ۳ هزار جایگاه در کشور فعال هستند که مردم عزیز می‌توانند در خارج از شبکه سوخت و به‌صورت دستی از آن استفاده کنند.

وزیر نفت با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۰۰ جایگاه سوخت در سراسر کشور با کارت سوخت به صورت سهمیه‌ای، بنزین را به خودروها عرضه می‌کنند، گفت: به مردم اعلام کردیم سهمیه سوخت در کارتشان محفوظ است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

اوجی با اشاره به اینکه مردم با وجود معطلی در بعضی از جایگاه‌ها همکاری خوبی با خادمان خود در وزارت نفت داشتند، تصریح کرد: دشمن قصد داشت به مردم ایران آسیب بزند، اما با همراهی و صبوری مردم، تیرشان به سنگ خورد.

وی خطاب به رئیس‌جمهوری گفت: من به شما قول می‌دهم ظرف یک تا دو روز آینده کارت هوشمند سوخت فعال شود تا مردم عزیز بتوانند از سهمیه خود استفاده کنند.

نظر شما