شناسهٔ خبر: 50412726 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

آتش سوزی ساختمان مسکونی خیابان ولی عصر+تصاویر

آتش‌سوزی گسترده در ساختمان پنج طبقه مسکونی واقع در خیابان ولی‌عصر(عج) جان ساکنان ساختمان را به خطر انداخت و منجر به نابودی یک منزل مسکونی شد.

صاحب‌خبر -

حدود ساعت یک بامداد امروز، حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان ولی‌عصر(عج)، خیابان بشیری به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های 67، یک و گروه امداد و نجات یک به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

---
---
---
---
---
---
---

علیرضا جبارزاده؛ معاون منطقه پنج عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک آپارتمان به مساحت 60 مترمربع در طبقه دوم ساختمان پنج طبقه مسکونی به علت نامشخصی آتش گرفت، تمام قسمتهای آن در کام آتش فرو رفت و همچنین با انتشار دود حاصله، تعدادی از ساکنان در طبقات آن گرفتار شدند.

وی ادامه داد: هنگامیکه آتش‌نشانان به سرعت درمحل حادثه حضوریافتند، شعله‌های آتش تمام این منزل را فراگرفته بود که آتش‌نشانان بلافاصله به دوگروه عملیاتی تقسیم شدند؛ گروه نخست به نجات افراد پرداختند و همزمان گروه دیگر از آتش‌نشانان نیز سرگرم خاموش کردن این آتش‌سوزی شدند.

معاون منطقه پنج عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی پس از جست‌وجو در طبقات موفق شدند چهار نفر از ساکنان را از میان دود بیرون آورده و آنها به خارج از ساختمان منتقل کردند.

جبارزاده با بیان اینکه علت بروز این آتش‌سوزی و همچنین برآورد دقیق خسارات وارده توسط کارشناسان منطقه پنج عملیات آتش‌نشانی تهران در دست بررسی است، گفت: گروه دوم از آتش‌نشانان به طور همزمان وارد طبقه دوم شده و با استفاده از یک رشته لوله آب پرفشار آتش‌نشانی به مقابله با شعله‌های سرکش آتش در این واحد مسکونی پرداخته و توانستند آتش‌سوزی را مهار و به طور کامل خاموش کنند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ خوشبختانه به رغم شدت آتش سوزی، در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید./آتش نشانی

نظر شما