شناسهٔ خبر: 50412662 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

لزوم توجه بیش از پیش به پرسنل خدوم سازمان بهزیستی

رییس سابق سازمان بهزیستی کشور گفت: هرچند در ۲ سال گذشته تلاش‌های خوبی برای جبران مادی زحمات این عزیزان، همکاران در سازمان بهزیستی صورت پذیرفت اما همچنان معتقدم پرسنل خدوم سازمان بهزیستی به سبب سختی وظایف حوزه ماموریتی که همه روزه به صورت دائمی دارند، باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید قبادی‌دانا در آئین معارفه علی محمد قادری، معاون وزیر و رئیس جدید سازمان بهزیستی کشور که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: سپاس خداوند منان را که مدت ۲ سال و ۱۰ ماه افتخار خدمت‌گذاری به جامعه هدف سازمان بهزیستی و بهره مندی از همراهی همکاران خدوم این سازمان را به اینجانب عطا کردید. در این مدت با رخدادها، وقایع و حوادث تلخ و شیرین و تنگناها و گشایش‌های فراوانی رو به رو بودیم که همگی با مدد الهی و عنایت اهل بیت و همت همکاران ستادی و استانی در جای جای ایران اسلامی سپری شده است. همکارانی که از سرعت تحولات خم به ابرو نیاوردند و بنیان‌های بزرگی را به تدریج پایه‌گذاری کردند.

وی ادامه داد: بر این باوریم که طیف گسترده و متنوع آحاد جامعه هدف سازمان، غیر از خداوند متعال پناهی ندارند. این عزیزان غیر از خداوند متعال پناهی ندارند و هنگامی به این سازمان می‌رسند که از تمامی مسیرهای دیگر ناامید شده‌اند. نوع برخورد با این عزیزان و همدلی با آنها، تنها از عهده شیفتگان خدمت و دلسوختگانی بر می‌آید که آموخته‌اند چگونه با تاب آوری در مواجهه با حجم وسیع مشکلات به بهترین شکل یار و یاور و مددکار دردمندان باشند.

رییس پیشین سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: هرچند در ۲ سال گذشته تلاش‌های خوبی برای جبران مادی زحمات این عزیزان، همکاران در سازمان بهزیستی صورت پذیرفت اما همچنان معتقدم پرسنل خدوم سازمان بهزیستی به سبب سختی وظایف حوزه ماموریتی که همه روزه به صورت دائمی دارند، باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

قبادی دانا با بیان اینکه بخش عظیمی از جامعه هدف سازمان به سبب تحریم‌های ظالمانه آمریکا و بحران کرونا که در ۲ سال اخیر به اوج رسید، علاوه بر محرومیت‌ها و نیازهای قبلی با سختی‌های مضاعفی روبه‌رو شدند، گفت: رسیدگی به وضعیت افراد دارای معلولیت، ناشنوایان، نابینایان، معلولان جسمی و حرکتی و افراد و خانواده‌های دارای معلولیتهای ذهنی، بیماران مزمن روانی، شیر زنان سرپرست خانوار، کودکان فاقد سرپرست موثر، کودکان کار و آسیب‌دیده و بیماران ناشی از سو مصرف مواد و سایر افرادی که تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند هرکدام مسیر پر دست اندازی بود.

وی یادآور شد: در این میان مسئولان ارشد نظام، در راس آنها مقام معظم رهبری که همیشه لطف و عنایت ایشان شامل حال سازمان بهزیستی و جامعه هدف سازمان بهزیستی بوده و همچنین مجموعه‌های حاکمیتی تحت امر ایشان، اعضای هیات دولت و نمایندگان مجلس و قوه قضائیه در کنار سازمان بهزیستی با حمایت دلسوزانه و قاطع به یاری جامعه هدف بهزیستی آمدند تا با کمترین آسیب از این مسیر عبور کنیم.

رییس پیشین سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه افزایش مادی حمایت‌ها و نظم و شفافیت خوبی در این مسیر شکل گرفت که امیدوارم مورد رضایت خداوند و جامعه هدف قرار گرفته باشد، خاطرنشان کرد: رسیدن به وضعیت پایدار و مطلوب برای این عزیزان حمایت مادی و معنوی بیشتری را می‌طلبد که امید است در دوره‌های آتی محقق شود.

قبادی‌دانا افزود: در طول مدت مسئولیت تلاش شد تا فارغ از رنگ‌بندی‌ها و جهت‌بندی‌های معمول سیاسی کشور، شایستگان در هر بخشی ارج ببینند و بر صدر بنشیند تا تیمی متکی بر وجدان کاری، ایمان، توان علمی، پاکدستی و حاضر در میدان بتوانند خالصانه جهت رفع مشکلات مردم در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کنند. روز پنجم دی ماه سال ۱۳۹۷ دکتر شریعتمداری وزیر وقت تعاون، در مراسم بزرگداشت زحمات دکتر محسنی بندپی فرمودند کلید بهشت را به بنده می‌سپارند، حرف بزرگی بود. هر روز که گذشت قدر و ارزش آن را بیشتر از قبل دانستم و امروز نیز مقرر شده این کلید را به دست برادر دیگری بسپارم و برای ایشان در انجام این مسئولیت ارزوی توفیق الهی دارم و امیدوارم دکتر قادری بتوانند بهتر از گذشته، تازه نفس، فعال، جوان و انقلابی و پاکدست مسیر را بهتر از گذشته جلو ببرند.

قبادی دانا گفت: امید است جامعه هدف و همکاران خدوم سازمان کاستی‌های احتمالی را بر این برادر کوچک ببخشایند. امید است به لطف و مدد الهی توانسته باشم به عنوان عضو کوچکی از ملت ایران اسلامی بخشی از دین خود را به انقلاب اسلامی و مردم کشورم ایفا کرده باشم.

نظر شما