شناسهٔ خبر: 50412456 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تخریب بخشی از عمارت مجلل رونالدو +عکس

تسنیم

بخشی از یکی از چندین ملک ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد به دلیل عدم رعایت حریم تعیین شده از سوی مقامات محلی تخریب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق و به نقل از نشریه سان انگلیس؛ کریستیانو رونالدو به دستور مقامات اجرایی یکی از مناطق حومه شهر لیسبون مجبور به تخریب بخشی از یکی از خانه‌های خود در پرتغال شد، چرا که خارج از محدوده‌ای که مجوز گرفته بود اقدام به ساخت کرده بود.

رونالدو در کنار پنت‌هاوس ۲.۳ میلیون پوندی‌اش در حاشیه یک رودخانه در منطقه‌ای نزدیک به شهر لیسبون به صورت غیرمجاز اقدام به ساخت یک زمین تنیس و یک کلبه کرده که غیرمجاز بوده و حالا مجبور شده که آنها را تخریب کند. این در حالیست که ستاره ۳۶ ساله منچستریونایتد ماه گذشته نیز به خاطر ساخت یک سازه آلاچیق‌گونه در پنت‌هاوس خود در شهر لیسبون نیز به دردسر افتاد و با شکایت شهرداری منطقه مواجه شده بود.

طبق گفته مانوئل تیبو رئیس شورای محلی که دومین تخلف رونالدو در آن به وقوع پیوسته است، بازیکن سابق تیم‌های یوونتوس و رئال مادرید ضمن پذیرفتن تخلفش قبول کرده که با بولدوز زمین تنیس و سازه جانبی آن که در زمینی با مساحت ۱۳۷۰ متر مربع ساخته شده را تخریب کند.

کریستیانو رونالدو , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس ,

کریستیانو رونالدو , تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس ,

نظر شما