شناسهٔ خبر: 50411669 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بیش از 200 جایگاه عرضه سوخت در اصفهان فعال شد/ رفع نقص برای دریافت بنزین 1500 تومانی در برخی جایگاه‌ها

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: در اصفهان ۲۲۰ جایگاه راه اندازی شده و از این تعداد، برخی جایگاه‌ها نیز مشغول عرضه بنزین با هر دو قیمت 1500 و 3 هزار تومان هستند.

صاحب‌خبر -

بهمن علی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اختلالات جایگاه های توزیع سوخت اظهار داشت: در منطقه اصفهان حدود ۳۴۰ جایگاه داریم و از این ۳۴۰ جایگاه، ۲۲۰ جایگاه راه‌اندازی شده است که از این تعداد برخی جایگاه‌ها نیز کارتخوان‌شان درست شده و می‌توانند بنزین هزار و ۵۰۰ تومانی هم توزیع کنند اما در دیگر جایگاه‌ها فعلا بنزین ۳ هزار تومانی عرضه می‌شود که کارشناسان فنی در حال تلاش برای رفع نقص این جایگاه‌ها هستند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان در خصوص زمان رفع اختلالات پیش آمده خبر داد: چون این اختلال سراسری است، از طرف تهران در حال پیگیری هستند و پرسنل خودمان نیز، هم زمان در حال پیگیری هستند تا برای سایر جایگاه‌ها نیز امکان عرضه سوخت ۱۵۰۰ تومانی فراهم شود.

وی عنوان کرد: پیرامون تامین بنزین و نفت گاز در جایگاه‌ها مشکلی وجود ندارد و فرآورده‌ها به میزان کافی در انبارهای نفت و جایگاه‌ها وجود دارد و هیچ گونه نگرانی در این زمینه متصور نمی‌شود.

علی پور تاکید کرد: شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت نیز به طور قطعی تکذیب می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۲۵/آ/

نظر شما