شناسهٔ خبر: 50410768 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تجمع ١٣ آبان در تهران و شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد

رئیس ستاد برگزاری ۱۳ آبان استان تهران گفت: با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا تجمع ١٣ آبان در تهران و شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی پیش از ظهر چهارشنبه ۵ آبان در جلسه اجرایی ستاد ۱۳ آبان استان تهران با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم در سال جاری بیان کرد: شرایط حساس سیاسی داخلی و خارجی ایجاب می‌کند امسال مراسم ١٣ آبان باشکوه برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تجلیل از مواضع قاطع ریاست جمهور در برابر قدرت‌های استکباری افزود: با توجه به استمرار دشمنی‌های آمریکا و تحرکات نیابتی غلام حلقه بگوش او، رژیم صهیونیستی در منطقه ضروریست توسط ملت ایران پاسخ قاطع به مستکبران داده شود و ١٣ آبان بهترین فرصت برای ابراز این روحیه استکبار ستیزی است.

وی با اشاره به مناسبت‌های این روز تاکید کرد: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تعلق به آحاد مردم دارد و علاوه بر حضور دانش آموزان و دانشجویان و طلاب حوزه‌های علمیه اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور یافته و خشم و نفرت خویش نسبت به استکبار جهانی اظهار خواهند کرد.

محمودی گفت: با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا تجمع ١٣ آبان در تهران و شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد و این مراسم با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و با رعایت دستورات بهداشتی و حضور آگاهانه مردم انقلابی بر پا شده و به یاری خداوند فریاد ضد استکباری ملت ایران در این روز بزرگ به دنیا مخابره خواهد شد.
 

انتهای پیام/

نظر شما