شناسهٔ خبر: 50410535 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نکاتی مهم در مورد تعمیر تویوتا

امروزه خودور تویوتا دارای هواداران زیادی می‌باشد آن هم به این دلیل است که هنگام ساختن این خودور از تکنولوژی خاصی استفاده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام امداد تویوتا، همین تکنولوژی خاص و ساختار پیچیده این  خودرو باعث شده تا در صورت خرابی و بروز مشکل بحث تعمیر آن نیز دشوار شود. و تنها تعمیرگاه های خاصی برای این نوع خودروها وجود داشته باشد در ادامه با ما همراه باشید که به توضیح تعمیر تویوتا بپردازیم.

نکاتی که باید هنگام تعمیر تویوتا به آن دقت کرد

وقتی بحث از تعمیر تویوتا به میان می آید، داشتن آشنایی کامل با سرسیلندر، شاتون، قطعات موتور و تخصص بالا در فلز کاری بسیار مهم می باشد و فردی و یا تعمیرگاهی که در حال تعمیر این نوع خودرو های می باشند باید تمامی این اطلاعات را آن هم به صورت بروز داشته باشند.

چرا تعمیرگاه تویوتا 021 را انتخاب کنیم؟

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم تویوتا به دلیل خاص بودن تکنولوژی نیاز در صورت مشکل نیاز به تعمیرات خاص نیز دارد و ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی ماشین را تعمیرگاه‌های معمولی برده همان دقایق اول خودرو درست کار کرده و بعد از خارج‌شدن از تعمیرگاه باز هم دچار مشکل شده است و چون این خودروها لوکس هستند هزینه‌های زیادی هم از شما کاسته و ضرر مالی می‌رساند.

مشکلاتی همچون خوب کار نکردن موتور و گیربکس، صدا های ناهنجار از موتور و ... پس کاملا واضح است که تعمیر این خودرو نیاز به دانش تخصصی و روز دنیا دارد.

کارشناسان و مهندسین تویوتا 021 همواره از لحاظ دانش در مورد موتور خودروی تویوتا به روز بوده و با خیالی راحت می توانید خودرو خود را به ما بسپارید.

 خدمات تویوتا 021 به چه صورت است؟

· تعمیر اساسی موتور

· تعمیر جلوبندی و سیستم برقی

· سرویس‌های دوره‌ای تویوتا

· رفع ریپ زدن و یا لرزش خودرو

· تنظیمات موتور برای اخذ معاینه فنی

· رفع جوش آوردن خودرو

· و...

شرکت خودرو سازی تویوتا

یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ژاپنی، شرکت تویوتا می‌باشد که در زمینه خودرو فعالیت می‌کند. و همچنین دارای طرفداران بسیاری در سراسر جهان می‌باشد.

تا قبل از سال 1930 این شرکت کار خودر را در زمینه بافندگی و نساجی شروع کرده و بعد سال 1930 اولین تولیدات خودرو خود را طراحی کرد و کم کم توانست با ایده‌های نو و نوین فعالیتش را در این زمینه گسترش داد.  باید گفت که این خودرو گرچه فعالیت اکنونش تولید خودرو می‌باشد ولی هنوز نیز دست از بافندگی و نساجی برنداشته و در این زمینه هم فعالیت می‌کند.

بهترین تعمیرگاه تویوتا

یکی از دغدغه‌های اصلی رانندگان صاحب خودروهای خروجی پیدا کردن بهترین تعمیرگاه در سطح شهر می‌باشد.

پیدا کردن بهترین تعمیرگاه استفاده از دنیای مجازی می باشد در این حالت سریع می توانید با سرچ کردن بهترین تعمیرگاه تویوتا را پیدا کنید.

وب سایت تویوتا 021 یکی از تعمیرگاه های تخصصی در سطح شهر تهران می باشد که با تماس تلفنی می توانید برای خودرو خود مشاوره گرفته و بعد در صورت نیاز آن را به تعمیرگاه برده است.

تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا

در ایران تعمیرات گیربکس خودروهای اتوماتیک تویوتا به دو روش انجام می‌شود.

· روش اول: ساده می‌باشد و نیاز به دانش و تخصص خاصی ندارد، در صورت مشکل داشتن گیربکس اتوماتیک آن را تهیه و تعویض می‌کند.

· روش دوم: شناسایی عامل بد کار کردن گیربکس و تعمیر قسمتی که نیاز به تجهیزات و فن تعمیرات گیربکس دارد.

راه کار برای افزایش طول عمر گیربکس

· تعویض به موقع روغن گیربکس آن

· تعویض صافی گیربکس که فیلتر تعویض نیز باید اورجینال باشد.

· وقتی توقف‌های بالای 30 ثانیه دارید گیرکس را در حالت خلاص یا پارک قرار دهید

تعمیر موتور تویوتا

شاید بدانید که قلب خودور موتور آن است. و به همین دلیل موتور از گران‌ترین و پر کارترین قسمت در خودرو دانست. سلامت این قسمت از خودرو مساوی با سلامت کامل آن می باشد و اگر موتور خودرو نباشد و یا دچار مشکل شود آن وقت است که خودرو فقط تکه‌ای آهن بیش نیست.

در صورت شنیدن صداهایی غیرعادی از موتور باید چه کاری انجام دهیم؟

· بررسی سطح روغن موتور خودرو می‌باشد و توجه به چراغ‌های اخطار پشت آمپر

· با تعمیرکار مشورت کرده و تا حدالمکان از پیروی مسافت طولانی خودداری کرده

· با توجه به تجربه راننده  اگر محدوده صدا قابل تشخیص بود و از داخل موتور نیز صدا می آید از روشن کردن موتور خودداری کرده و با امداد تویوتا تماس بگیرید.

· اگر صدا از مجموعه های کولر، کمپرسور و... بود می‌توان با مسافت کوتاهی خودرو را به تعمیرگاه رساند.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما