شناسهٔ خبر: 50410298 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

۲۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: قزوین_ مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: حدود ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی توسط یک هزار پایگاه مقاومت در سطح مدارس و حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ محمد سرباز در نشست خبری هفته بسیج دانش‌آموزی که پیش از ظهر چهارشنبه در سالن جلسات بسیج اقشار استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی از هفتم آبان با شهادت شهید فهمیده آغاز و در ۱۳ آبان روز ملی استکبار ستیزی به پایان می‌رسد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اذعان کرد: ۱۳ آبان برای ما یادآور تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه توسط رژیم پهلوی در سال ۴۳، شهادت دانش‌آموزان توسط رژیم طاغوت در دانشگاه تهران، حماسه مردم در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان در سال ۵۸ و روز دانش‌آموز روز حماسه آفرینان انقلاب است.

وی ضمن اشاره به تضعیف آمریکا توسط حماسه سردار سلیمانی‌ها، حججی‌ها و همدانی‌ها و اقتدار کشور ایران عنوان کرد: امروز طبق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نوجوانان و جوانان نماد امیدآفرینی و امید به زندگی هستند چنانچه ذیل این مسئله ۴۰ بار در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از عنوان نوجوان و جوان استفاده شده است.

این مسئول ابراز کرد: ساختن هویت انقلابی برای نوجوانان و جوانان، بصیرت افزایی برای دانش‌آموزان و اقشار مردم و افزایش خوی استکبار ستیزی از اهداف اصلی ما در هفته بسیج دانش‌آموزی است.

وی ضمن اشاره به اینکه ۲۵۵ هزار دانش‌آموز در حال تحصیل هستند گفت: حدود ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی توسط یک هزار پایگاه مقاومت در سطح مدارس و حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

سرباز تصریح کرد: اولین برنامه ما برگزاری نشست خبری و سپس ایراد بیانیه سازمان بسیج دانش‌آموزی در نماز جمعه، عطرافشانی گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا، زنگ ایثار و شهادت، دیدار با نماینده ولی فقیه برای تجدید بیعت با ولایت، صدور احکام مسئولیتی فرماندهان واحد پیشگام، تجلیل از دست‌اندرکاران آمادگی و دفاعی توسط فرماندهی سپاه استان، تجلیل از مدال آوران لیگ علمی پایا در صدا و سیمای استان قزوین، اجرای طرح واکسیناسیون با همکاری سازمان جامعه پزشکی در مدارس منتخب، دیدار فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی با فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله تیراندازی، نشست صمیمی دانش آموزان مجمع علوی و فاطمی با مدیرکل آموزش و پرورش در راستای مطالبه‌گری از آموزش و پرورش و برگزاری برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از مجموعه برنامه‌های ما در هفته بسیج دانش‌آموزی است.

وی تصریح کرد: از بزرگترین فعالیت ما در حوزه فضای مجازی برگزاری پویش بزرگ "نوجوان پلاس" در قالب استندآپ، خوانندگی، لب آهنگ، فیلم کوتاه، گویندگی، مجری‌گری و دوبله طنز و جدی با موضوع سبک زندگی نوجوان ایرانی و پویش "دنیای بدون آمریکا" در قالب کلیپ و به صورت مستند تا ۱۶ آبان ماه به سازمان بسیج دانش‌آموزی ارسال شود که دانش‌آموزان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانندبه کانال شاد بسیج دانش‌آموزی https://shad.ir/qazvinbasij مراجعه کنند.

این مسئول تاکید کرد: از ویژه برنامه‌های مهم سازمان بسیج دانش‌آموزی برگزاری تجمع ۱۳ آبان در خیابان شهدا است که این امر با توجه به تصمیمات سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد کشوری و استانی کرونا برگزار خواهد شد که طبق این امر استان‌های نارنجی با رعایت فاصله‌گزاری و استان‌های قرمز از تجمع پرهیز کرده و با به صورت مجازی از برنامه‌های دیگر استفاده می‌کنند.

وی در پایان گفت: ما در تلاشیم تا در هفته بسیج دانش‌آموزی بتوانیم راهبردهای انقلاب را برای دانش‌آموزان تبیین کرده و در مسیر بصیرت افزایی، گسترش روحیه مدیریت جهادی و انقلابی دانش‌آموزان جهت جهش کشور و رفع مشکلات مردم گام برداریم.

برچسب‌ها:

نظر شما