شناسهٔ خبر: 50409852 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

بگومگوهای حزب کارگزاران تمام شد؟

عضو حزب کارگزاران اظهار کرد: بگومگوها در حزب کارگزاران تمام شده و حزب روند فعالیت عادی خود را در پیش گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق؛ «علی محمد نمازی»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با برنا، در رابطه با حواشی اخیر حزب کارگزاران و سرانجام آن اظهار کرد: به نظر من حزب رو به آرامش گذاشته و جلسات متوالی برگزار شده است؛ به نظر می رسد بگومگوها تمام شده و حزب روند فعالیت عادی خود را در پیش گرفته است.

او افزود: در حزب اساسا انتخابات شورای مرکزی، از طریق کنگره، انتخابات و با رقابتی سالم برگزار می شود؛ گاهی حرفی می زنیم و به عواقب آن فکر نمی کنیم که انتظاراتی درست می شود و برای تامین آن انتظارات و پاسخ به آنها، حزب درگیر می شود.

نمازی خاطرنشان کرد: حزب کمیته های مختلفی دارد و هر کسی بر اساس علاقه خود در این کانون ها فعال می شود. این روند از سطح شهرستان شروع می شود و به شورای مرکزی ختم می شود. من فکر می کنم کارگزاران امتیازی نسبت به احزاب دیگر دارد و آن تعیین سهم برای خانم ها و استان ها است و ضمن اینکه مبنا رای گیری است از طرفی سهمیه نیز در نظر گرفته شده است. لذا به نظر من بحث میدان دادن به جوانان بحث درستی نبود چون جوانان فعالیت می کنند و کنگره در سطح استان و شهرستان برگزار می شود و از طریق انتخابات می توانند، بالا بیایند.

او در پایان درمورد اختلافاتی که اعضای حزب با کرباسچی دارند، گفت: آقای علیزاده صحبتی کرده بود و من در مصاحبه ای جواب دادم درست نیست که بگوییم فلان فرد طرفدار میدان دادن به جوانان است و عده ای مخالف آن هستند چنین چیزی نیست. این مبنای اختلاف نیست‌ چون مکانیزم کار کاملا مشخص است.

نظر شما