شناسهٔ خبر: 50409406 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

دغدغه یگان ویژه خدمت به مردم در بحران‌هاست

معاون هماهنگ کننده یگان‌های ویژه ناجا یکی از دغدغه‌های یگان ویژه را خدمت به مردم در بحران‌ها توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

سردار سلمان قلی زاده در مراسم آغاز فاز دوم واکسیناسیون سیار کرونا از سوی یگان‌های ویژه اظهار کرد: یکی از دغدغه های یگان ویژه خدمت رسانی به مردم در بحران هاست و ما جزو معدود نیروهایی هستیم که در هنگام وقوع بحران‌ها از بلایای طبیعی گرفته تا همین شیوع کرونا منتظر اعلام درخواست برای ورود به عملیاتی نیستیم و به شکل خودجوش و داوطلبانه وارد می شویم کما اینکه در بحران کرونا نیز ما از همان روزهای نخست شیوع این ویروس به طور خودجوش و داوطلبانه وارد عمل شدیم.

قلی زاده با بیان اینکه یگان ویژه در بسیاری از موارد حضور پررنگی داشته است، گفت: حتی گاهی ممکن است به سبب شباهت لباس مأموران یگان‌های ویژه با دیگر نیروهای مسلح امکان شناسایی مأموران ما وجود نداشته باشد اما این نیرو همواره در خط مقدم خدمت یاری و خدمت به مردم قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه مقابله با کرونا نیز از همان روزهای نخست مطابق با سیاست های ستاد مقابله با کرونا عمل کرده و به طور خودجوش و داوطلبانه وارد این حوزه شدیم، گفت: طی این مدت به فراخور و متناسب با نیازهای کشور مأموریت هایی را بر عهده گرفتیم. در آینده نیز اگر نیاز جدیدی وجود داشته باشد حتما یگان ویژه از آن حمایت خواهد کرد.

به گفته معاون هماهنگ کننده یگان های ویژه ناجا، یگان ویژه هیچ محدودیتی برای خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت ندارد و با استفاده از پشتیبانی آمار و اطلاعات و هماهنگی با دیگر دستگاه‌ها از جمله دستگاه های متولی، در این حوزه فعالیت خواهد کرد.

قلی زاده همچنین در حاشیه این مراسم با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه چه تعداد از نیروهای یگان ویژه در طرح واکسیناسیون مشارکت خواهند کرد، گفت: ما تأمین نیروهایمان را متناسب با شبکه بهداشت و درمان کشور انجام خواهیم داد و محدودیتی در این خصوص نخواهیم داشت و هر آنچه از ما بخواهند را انجام خواهیم داد. در این طرح نیز ما واکسیناسیون را برای افراد بیمار و ناتوان که فاقد همراه بوده یا امکان خروج از منزل را ندارند، انجام خواهیم داد./ایسنا

نظر شما