شناسهٔ خبر: 50409185 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

بازار بررسی کرد؛

اصلاح قیمت در انتظار دوج کوین| احتمال رشد ۵۰ درصدی قیمت پس از اصلاح

قیمت نسبتا ثابت و البته همراه با ریزش سطحی دوج کوین طی روزهای اخیر نشانگر میل حرکت این ارز به سمت اصلاح قیمت و پس از آن رشد احتمالی ۵۰ درصدی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بازار، قیمت ارز دیجیتال «دوج کوین» طی یک ماه اخیر پیشرفت خوبی داشته و بسیاری از علاقمندان به حوزه رمزارزها را به سمت سرمایه گذاری بر روی این ارز سوق داده است. اما طی روزهای اخیر، شاهد ثبات قیمت مشکوک این ارز بوده ایم که نشانگر میل احتمال آن به سمت اصلاح قیمت خواهد بود. 

با اینحال، به گفته گارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال، قیمت دوج کوین پس از یک دوره اصلاح کوتاه مدت می تواند تا ۵۰ درصد رشد کند. قیمت دوج کوین از تاریخ ۲۹ سپتامبر، شاهد سه صعود و دو اصلاح بوده که در نهایت منجر به افزایش ۴۴ درصدی قیمت این ارز دیجیتال تا به امروز شده است.

اتصال خطوط روند با این نقاط نوسان، تشکیل یک مثلث داده که این ساختار فنی، نزولی ۱۹ درصدی را تا قیمت ۰.۲۰۷ دلار برای دوج کوین پیش‌بینی می‌کند که با اضافه کردن فاصله بین اولین نوسان بالا و نوسان پایین و افزودن آن به نقطه شکست در ۰.۲۵۶ دلار به دست می‌آید.

با این حال، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که قیمت دوج کوین در حدود کف حمایتی ۰.۲۳۶ دلار تثبیت شود. از سوی دیگر، سود سرمایه‌گذاران میم کوین ها نیز در نهایت به سایر ارزهای دیجیتال زیر شاخه خانواده Dogها منتقل می‌شود، که Dogecoin یکی از رقبای قدرتمند آن است. بنابراین، افزایش بالقوه فشار خرید احتمالاً باعث ایجاد یک روند صعودی برای دوج خواهد شد.

اگر این روند صعودی بتواند از سطح ۵۰% اصلاحی فیبوناچی در ۰.۲۷۳ دلار عبور کند، به معنای شروع یک رقابت گاوی خواهد بود که در چنین حالتی، قیمت دوج کوین، مقاومت ۰.۳۰ دلار را مجدداً آزمایش خواهد کرد و به دنبال آن، در محدوده بالای ۰.۳۵۲ دلار قرار خواهد گرفت. این صعود از ۰.۲۳۶ دلار به ۰.۳۵۲ دلار یک حرکت ۵۰ درصدی را تشکیل می دهد.

در حالی که همه چیز برای میم کوین کسل کننده به نظر می رسد، شکست ۰.۲۳۶ دلار نشان دهنده ضعف در بین خریداران است. اگر اصلاح ناشی از این ضعف منجر به سقوط قیمت به زیر ۰.۲۲۵ دلار شود،فرضیه صعودی با بی اعتباری مواجه خواهد شد زیرا پایین ترین سطح قیمتی ممکن را ایجاد خواهد کرد که در این شرایط، هدفگذاری قیمت دوج کوین، ۰.۲۰۷ دلار بوده و در یک حالت نزولی، محدوده پایین ۰.۱۹۴ دلار را مجددا آزمایش خواهد کرد.

نظر شما