شناسهٔ خبر: 50408899 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

ورود یگان ویژه ناجا به واکسیناسیون عمومی |‌ آغاز فاز دوم واکسیناسیون سیار کرونا برای بیماران و معلولان

دومین مرحله از طرح سیار و هوشمند واکسیناسیون کرونا از سوی یگان‌های ویژه آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در مراسمی که صبح امروز در مقر فرماندهی یگان‌های ویژه ناجا برگزار شد دومین مرحله از فاز دوم واکسیناسیون سیار و هوشمند کرونا از سوی یگان های ویژه با حضور علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران و همچنین شماری از فرماندهان ارشد یگان‌های ویژه آغاز شد.

در این طرح پزشکان و نیروهای آموزش‌دیده یگان ویژه با حضور در نقاط مختلف اقدام به انجام واکسیناسیون برای معلولان و افراد بیمار و ناتوان خواهند کرد.

سردار سلمان قلی‌زاده معاون هماهنگ‌کننده یگان ویژه ناجا در این باره گفت: این طرح در سراسر کشور به اجرا درخواهد آمد و براساس آن به هر اندازه‌ای که شبکه بهداشت کشور از ما بخواهد یگان ویژه نیز این آمادگی را دارد که به انجام واکسیناسیون سیار و حضور در محل برای واکسینه کردن افراد ناتوان و بیمار اقدام کند.

معاون هماهنگ‌کننده یگان‌های ویژه با بیان اینکه مرحله اول این طرح از اواسط مهرماه آغاز شده بود، خاطرنشان کرد: از امروز مرحله دوم این طرح نیز آغاز شده و با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا و شبکه بهداشت و درمان کشور این طرح تا هر زمانی که لازم باشد، ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما