شناسهٔ خبر: 50408819 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

با درخواست دادستان گلپایگان صورت گرفت؛

مرد محکوم گلپایگانی به جای زندان روانه شهرداری شد

رکنا: با درخواست دادستان گلپایگان، یک مردم محکوم به زندان که در یک تصادف منجر به فوت نقش داشته است، روانه شهرداری گلپایگان شد تا ۶٠ ساعت خدمات عمومی رایگان انجام دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، با درخواست قاسم شریفیان، دادستان گلپایگان و دادیار شعبه اول اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان طی حکمی جالب، حجت الاسلام سید حامد حسینی دادرس شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری ۲ حکم شش ماه حبس مردی را با توجه به تناسب جرم و استحقاق برخورداری از احکام جایگزین به ۶٠ ساعت خدمات عمومی رایگان در شهرداری گلپایگان تغییر و جایگزین نمود.

 این حکم در حالی داده شد که در روزهای گذشته خبر محکوم شدن مردی ۴۵ ساله با سه فرزند به ۱۰ ماه حبس و ۴۰ ضربه شلاق به خاطر دزدیدن سه بسته بادام هندی بازتاب بسیار گسترده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و رسانه های داخلی و خارجی داشته  است. البته مرد گلپایگانی که به ارائه خدمات عمومی در شهرداری محکوم شده است، در یک تصادف منجر به فوت نقش داشته است.

نامه

با توجه به تاکید رئیس قوه قضاییه  بر استفاده از احکام جایگزین برای افرادی که مستحق رأفت اسلامی و شرایط قانونی هستند، اقدام شایسته دادستان و دادرس پرونده و تعامل شهرداری این شهر  درخور تقدیر است که از زندانی شدن افراد که می تواند تأثیر جدی و بدی در آینده و حتی اشتغال فرد و خانواده وی بگذارد جلوگیری می کند تا این افراد بدون رفتن به زندان به جامعه برگردند.

نویسنده: احمد امام جمعه - خبرنگار رکنا گلپایگان

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • فیلمبرداری زن وحشت زده از قتل داخل تاکسی / قتل پدرزن در اردبیل + فیلم

    فیلمبرداری زن وحشت زده از قتل داخل تاکسی / قتل پدرزن در اردبیل + فیلم

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما