شناسهٔ خبر: 50404862 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

دلیل عدم موافقت فیفا با میزبانی عراق از دیدارهای آینده جام ج...

اقتصاد ایران: تیم ملی فوتبال عراق شانسی برای میزبانی از حداقل دو دیدار بعدی‌اش در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را نخواهد داشت.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عدنان درجال، وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد که با مخالفت فیفا تیم ملی این کشور نمی‌تواند میزبان تیم‌های ملی سوریه و کره‌جنوبی در چارچوب دیدارهای گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا باشد.

عدنان درجال درباره دلیل عدم موافقت فیفا با میزبانی عراق از دیدارهای ملی و باشگاهی گفت: تصمیم‌گیری درباره بازی در ورزشگاه‌های عراق آسان و ساده نیست. گزارش‌های امنیتی مربوط به عراق مستمر به فیفا می‌رسد و آنها باید تحت چنین شرایطی تصمیم بگیرند. من در نشست‌های متعدد با رئیس فیفا احساس نکردم که عمدی برای محرومیت عراق از میزبانی دیدارهای بین‌المللی ملی و باشگاهی در کار باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال عراق افزود: هیچ هیجان و یا تعارفی در فیفا وجود ندارد. به ویژه اینکه آنها منتظر وضعیت کلی عراق هستند و اطلاعات دقیقی درباره موضوع مورد نظرشان دریافت می‌کنند. در چنین شرایطی تصمیم نهایی درباره محرومیت عراق یا لغو آن اتخاذ می‌شود.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا ایران با 10 امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (8 امتیاز)، لبنان (5 امتیاز)، امارات (3 امتیاز)، عراق (3 امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) هم رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما