شناسهٔ خبر: 50402713 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

هشدار درخشان به تیم‌های ایرانی

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که این تیم برای قرارگرفتن درکورس قهرمانی باید سه امتیاز دیدار مقابل نساجی را به دست آورد.

صاحب‌خبر -

خبرآنلاین: تیم های پرسپولیس و نساجی در هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. حمید درخشان پیشکسوت و مربی اسبق پرسپولیس درباره تقابل این دو و البته شرایط قرمزها در لیگ بیست و یکم صحبت کرد.

پرسپولیس باید در هفته دوم لیگ‌برتر به مصاف نساجی برود، نظر شما درباره این بازی چیست؟

احتمالا بازی خوبی خواهد شد چون پرسپولیس در هفته قبل به پیروزی رسید و از نظر روحی روانی شرایط خوبی دارد. آن‌ها برای قهرمانی باید از همین الان اسب خود را زین کنند و امتیازها را جمع کند چون در دور برگشت امتیاز گرفتن سخت می‌شود و این امتیازها کارساز است. ان‌شالله پرسپولیس مانند نیمه‌دوم بازی با فولاد، بازی خوبی از خود نشان دهد و سه امتیاز بازی را کسب کند که دور از دسترس نیست. با احترامی که برای نساجی قائلم، مطمئنا بازی خوبی خواهد بود و پرسپولیس برای این که در کورس باشد باید بازی را ببرد.

بعد از بازی با الهلال، خیلی‌ها پیش‌بینی کردند که تیم پرسپولیس انسجام سال‌های قبل را ندارد اما در نیمه دوم بازی با فولاد روند دیگری را دیدیم، آیا پرسپولیس می‌تواند آن انسجام را داشته باشد یا خیر.

مطمئنا چنین است چون این بازیکن‌ها سال‌هاست در کنار یک‌دیگر بازی می‌کنند و نمی‌توان با یک بازی شرایط یک‌سال تیمی را محک زد. ممکن است در یک بازی چنین اتفاقی بیفتد اما در بازی‌های بعد تیم روال عادی خود را ادامه دهد و بهتر و بهتر شود. به نظرم نباید یک بازی را ملاک قرار داد.

به نظرتان پرسپولیس می‌تواند در آسیا موفقیت‌های سال‌های قبل را تکرار کند؟

پرسپولیس در ایران اول است اما در آسیا باید نگاه دیگری داشته باشد. تیم برای حضور قوی در آسیا باید تقویت شود. چون حریف‌ها در آسیا به ما امان نمی دهند. آنها بازیکنان خوب را جذب می‌کنند و هزینه های زیادی می‌کنند و برای مبارزه با این تیم‌ها باید بازیکنان با کیفیت جذب شوند تا بتوانیم در آسیا رقابت کنیم. پرسپولیس الان از نظر مالی مشکلاتی دارد که باعث می‌شود قادر به خرید بازیکنانی در تراز حریفان آسیایی نباشد و این خود یک معضل بزرگ برای این تیم است.

در سال‌های اخیر، خیلی‌ها قهرمانی‌های پرسپولیس را به وزیر و... پیوند می‌زدند، اما بعد از گذشت چند سال و تغییر دولت، می‌بینیم که هم مدیرعامل و هم هیات مدیره استقلال انتخاب شده اما تکلیف پرسپولیس هنوز مشخص نیست.

ان‌شالله این هم به زودی مشخص می‌شود، اصلا نباید عجله کرد. پرسپولیس روال عادی خودش را طی می‌کند و حتما در زمان خود تصمیم‌گیری می‌شود و ان‌شاالله تصمیمات خوبی برای پرسپولیس خواهند گرفت.

در برخی جاها نام شما هم ذکر شده بود، آیا پیشنهادی داشته‌اید؟

عرض کردم اجازه دهید وزیر ورزش بررسی کنند و ببینند باید چه افرادی را انتخاب کنند که ان‌شاالله به پرسپولیس کمک کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما