شناسهٔ خبر: 50401877 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تریلر و پوستر سریال Cowboy Bebop منتشر شد

علی محمدپناه

صاحب‌خبر -

کمپانی نتفلیکس، تریلر و پوستری برای سریال Cowboy Bebop منتشر کرده است.

کمپانی نتفلیکس پوستری از سریال کابوی بیباپ (Cowboy Bebop) منتشر کرده است که سه کاراکتر اصلی سریال را به تصویر می‌کشد. این کمپانی همچنین تریلری رسمی برای این سریال منتشر کرده است.

سریال کابوی بیباپ بر اساس مجموعه انیمه بسیار محبوبی ساخته شده است. این سریال با بازی جان چو (John Cho) در نقش اسپایک اسپیگل، مصطفی شکیر (Mustafa Shakir) در نقش جت بلک و دنیلا پیندا (Daniella Pineda) در نقش فی ولنتین است.

از دیگر بازیگران سریال کابوی بیباپ نیز می‌توان به الینا ساتین (Elena Satine) در نقش جولیا و الکس هاسل (Alex Hassell) در نقش دشمن اصلی اسپایک یعنی ویشس اشاره کرد. فصل اول سریال کابوی بیباپ دارای ده قسمت است و قرار است در تاریخ 19 نوامبر سال 2021 میلادی بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه گردد.

داستان انیمه اوریجینال کابوی بیباپ محصول سال 1998، در دنیایی آینده‌وار رخ می‌دهد و داستان زندگی سه جایزه‌بگیر به نام‌های جت، اسپایک و فی در داخل سفینه فضایی‌شان به نام بیباپ را دنبال می‌کند. آنها در سرتاسر کهکشان سفر می‌کنند تا به عنوان جایزه‌بگیر، کار پیدا کنند و بتوانند درآمد کسب کنند. آنها در عین حال، سعی در گریز از گذشته خود دارند.

این انیمه به هنگام عرضه خود، با تحسین و استقبال جهانی رو به رو شد. اغلب اوقات، از این انیمه به عنوان یکی از عالی‌ترین مجموعه‌های انیمه در تمام تاریخ یاد می‌شود. امروزه نیز این انیمه توانست تا توجه مخاطبان و طرفداران جدیدی را در سرتاسر جهان به خود جذب کند.

در سال 2018 میلادی، خبر ساخت اقتباسی اکشن زنده بر اساس این انیمه اعلام شد. در آن زمان، طرفداران این انیمه نسبت به این اقتباس چندان خوشایند نبودند. اما همانطور که کمپانی نتفلیکس تصاویر و پوستر و تریلرهای بیشتری از این سریال منتشر کرده بود، طرفداران بیشتر به آن جذب شدند.

پوستری از این سریال منتشر شده است که سه شخصیت اصلی آن را نشان می‌دهد که در جلوی سفینه خود قرار دارند. این پوستر همچنین تاکید می‌کند که این سریال در تاریخ 19 نوامبر بر روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد. می‌توانید پوستر سریال را از این لینک مشاهده کنید. علاوه بر این، برای تماشای تریلر تازه منتشر شده سریال کابوی بیباپ نیز می‌توانید به این لینک بروید.

منبع: اسکرین رنت

meysamb DARKSIREN

نظر شما