شناسهٔ خبر: 50400860 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

۳ مدعی، تاج و تخت سرخ‌ها را تهدید می‌کنند

با نتایجی که در آغاز هفته دوم لیگ برتر به‌دست آمد، فشارها روی پرسپولیس افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

روزنامه همشهری: با نتایجی که در آغاز هفته دوم لیگ برتر به‌دست آمد، فشارها روی پرسپولیس افزایش یافت. این تیم حالا ضرورت بیشتری برای کسب پیروزی در بازی خانگی برابر نساجی مازندران احساس می‌کند. فصل گذشته سپاهان تا روز آخر در کورس قهرمانی با قرمزها باقی ماند و امسال با تجربه بیشتر، خطری بزرگ‌تر برای پرسپولیس به شمار می‌آید. شاگردان محرم نویدکیا فعلا از 2 بازی اول 6 امتیاز کامل کسب کرده‌اند و با 5 گل زده نشان می‌دهند با عطش فراوان دنبال قهرمانی هستند.

سپاهان در روز نخست بر مس رفسنجان غلبه کرد و در ایستگاه دوم از سد نفت مسجدسلیمان گذشت. گل‌گهر سیرجان هم که فصل گذشته را روی پله پنجم به پایان رساند، با حفظ کادرفنی و تقویت تیم به‌دنبال جایگاه بهتری است. آنها در بازی اول با 4 گل تراکتور را شکست دادند و در مسابقه دوم با یک گل دیرهنگام در شیراز بر فجر سپاسی غلبه کردند. طبیعتا پرسپولیس نباید تیم امیر قلعه‌نویی را دست‌کم بگیرد. از آن سو استقلال هم که معمولا به استارت‌های ضعیف شهرت داشت، فعلا هر دو بازی نخستش در فصل جدید را از هوادار و ذوب‌آهن برده تا کمپین رقبای شاداب پرسپولیس را تکمیل کند.

تیم یحیی گل‌محمدی، همچنان پتانسیل خوبی برای کسب عنوان قهرمانی دارد، مخصوصا که گویا هنوز فعالیت نقل‌وانتقالاتی سرخ‌ها به پایان نرسیده است. آنها در نیمه دوم بازی با فولاد نشان دادند قواعد بازی در لیگ ایران را بهتر از هر تیم دیگری بلدند و به راحتی از بحران‌های موقتی عبور می‌کنند. با این حال وضعیت خوب سایر مدعیان، فرصت لغزش را برای پرسپولیس به حداقل رسانده و این شاید موجب استرس سرخپوشان شود.

پرسپولیس امروز در یک بازی خانگی به مصاف نساجی خواهد رفت. این از آن دست مسابقاتی است که یک تیم برای قهرمانی، در زمین خودش باید آن را ببرد. باید ببینیم پرسپولیس در پایان هفته دوم می‌تواند مانع از شکل‌گیری اختلاف امتیازی با رقبا شود یا قرار است شاهد سناریوی دیگری باشیم.

برچسب‌ها:

نظر شما