شناسهٔ خبر: 50400824 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دنبال بهترین خودمان در هر بازی هستیم؛

محمدرضا اسلامی: امیدوارم لیگ بسکتبال از حالت متمرکز خارج شود

سرمربی تیم مس کرمان با تاکید بر اینکه تیمش درهیچ دیداری برای باخت و حتی خوب باختن وارد زمین نمی شود، ابراز امیدواری کرد که لیگ بسکتبال در مرحله برگشت از حالت متمرکز خارج شود.

صاحب‌خبر -

محمدرضا اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد عملکرد تیم مس کرمان طی سه هفته ابتدایی رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور گفت: سومین و آخرین دیدار را برابر نیروی زمینی برگزار کردیم که طی آن موفق به کسب برتری شدیم. البته بازیکنان نیروی زمینی جوان و بسیار جسور و پرتلاش بودند و خیلی زیاد تیم من را تحت فشار قرار دادند. این فشار را از ابتدا تا پایان بازی متحمل بودیم.

وی با یادآوری نتیجه بازی و اینکه با ۳۰ اختلاف امتیاز به پایان رسید (۸۲ بر ۵۲) خاطرنشان کرد: درست است که بازیکنان نیروی زمینی با اختلاف امتیاز زیادی مغلوب ما شدند اما آنها واقعا جنگنده بودند و اجازه ندادند که ما برد راحتی داشته باشیم. البته که این بازی برای مس کرمان هم خوب بود چون شرایطی را ایجاد کرد که بازیکنان پست ما بتوانند بازیکنان کوتاه قامت تر از خود را پیرامون منطقه سه دفاع کنند.

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان ادامه داد: در این دیدار به هر ۱۲ بازیکن فرصت بازی دادیم و از این حیث فرصت برابری را برای آنها و حضورشان در زمین بازی مهیا کردیم. از طرفی چون بازیکنان خارجی ما کمی دیر به ترکیب تیم ملحق شدند، اینگونه تا حدی هم مرور تاکتیکی داشتیم. در کل اینکه دیدار برابر نیروی زمینی برای‌مان خوب بود.

اسلامی با یادآوری اینکه مس کرمان پیش از این دیدار برابر کاله را با برتری خود تمام کرده بود اما در رقابت با ذوب آهن متحمل شکست شده بود، به دیدار امروز چهارشنبه تیمش برابر شهرداری گرگان اشاره کرد و گفت: شهرداری گرگان امسال با شرایطی متفاوت از سال قبل در مسابقات شرکت دارد اما به هر حال مدافع عنوان قهرمانی است. درست است که تغییراتی در ترکیب کادر فنی و بازیکنانش ایجاد شده اما همه آنها در راستای حفظ موقعیت قبل است. این تیم کادر فنی فوق العاده ای دارد و از بازیکنان خارجی فوق العاده و بازیکنان داخلی با تجربه ای هم بهره مند است.

وی در مورد اینکه «برای رقابت با شهرداری گرگان چه برنامه و تاکتیکی را مد نظر قرار داده اید؟»، تصریح کرد: مس کرمان یک برنامه سه ساله برای لیگ برتر بسکتبال دارد و امسال اولین سال آن را طی خواهد کرد. در راستای اجرای این بازیکنان با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه در رقابت ها شرکت کرده ایم. دیدار با شهرداری گرگان هم برای‌مان ساده نیست اما قطعا آن را فوق العاده برگزار خواهیم کرد. با شهرداری گرگان رقابتی جون دار و پُربرخورد خواهیم داشت.

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان تاکید کرد: در هیچ دیداری برای باخت و حتی خوب باختن وارد زمین نمی شویم. در طول بازی تمام تلاش‌مان این است که بهترین خودمان باشیم و ایده‌آل‌ترین عملکرد ممکن را ارائه دهیم به همین دلیل در طول بازی توجهی به تابلو و نتیجه ثبت شده روی آن نداریم. اینکه خوب باشیم مهمترین موضوع در جریان بازی است. بعد از اتمام بازی نتیجه را مورد توجه قرار می دهیم.

وی در مورد روند پیگیری رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور نیز گفت: دو تیم که به دلیل کرونا و ابتلای برخی نفرات خود به این ویروس وارد بازی ها نشده اند. برخی بازیکنان خارجی هم دیر به ترکیب تیم های خود ملحق شدند. در کل اینکه هنوز تیم ها و آمادگی شان صد درصد آرمانی نشده است. بنابراین زود است که در مورد کیفیت لیگ و تیم های شرکت کننده صحبتی مطرح شود.

اسلامی همچنین با ابراز امیدواری که از اینکه مرحله برگشت لیگ بسکتبال از حالت متمرکز خارج شود، گفت: الان که درگیر رقابت های مرحله رفت هستیم، طبق برنامه از پیش تعیین شده دیدارها را به صورت متمرکز در تهران برگزار می کنیم اما با توجه به شرایط واکسیناسیون کشور و اینکه محدودیت ها به حداقل ممکن رسیده است، امیدواریم بتوانیم در مرحله برگشت شاهد میزبانی تیم های مختلف باشیم. در رشته هایی مانند والیبال و فوتسال دیدارها به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. امیدواریم این شرایط برای بسکتبال هم مهیا شود.

نظر شما