شناسهٔ خبر: 50400656 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

پشت پرده جنجال جدید در پرسپولیس/ فرجی به بازی رسید؛ یک بازیکن دیگر جوش آورد!

یکی از حواشی اخیر تیم پرسپولیس که پیش از بازی با فولاد خوزستان اتفاق افتاد اما رسانه‌ای نشد اخراج علیرضا ابراهیمی بود.

صاحب‌خبر -

مدافع تازه وارد پرسپولیس در آخرین تمرین این تیم وقتی متوجه می‌شود در ترکیب اصلی نیست نزد یحیی گل محمدی رفته و از سرمربی می‌خواهد که اگر فیکس نیست او را از سفر به اهواز معاف کند!

درخواست عجیبی که واکنش تند یحیی گل محمدی را به دنبال داشت و البته طبیعی هم بود. اما ماجرا چه بود؟ چرا یک بازیکن تازه وارد باید خودش را فیکس بداند و چنین حاشیه‌ای بسازد؟

شاید ندانید اما فرشاد فرجی پس از بازی با الهلال عربستان از ناحیه کشاله ران احساس درد و مصدومیت کرد. برهمین اساس دو روزی از تمرین معاف شد و یحیی گل محمدی نیز در این مدت کارهای تاکتیکی را با زوج سید جلال حسینی و علیرضا ابراهیمی انجام داد.

شنیدیم یک روز پیش از بازی با فولاد خوزستان و درآخرین تمرین، فرشاد فرجی نزد کادر فنی رفته و اعلام می‌کند دیگر احساس درد نمی‌کند و آماده بازی کردن است!

پشت پرده جنجال جدید در پرسپولیس/ فرجی به بازی رسید؛ یک بازیکن دیگر جوش آورد!

رهایی فرجی از بند مصدومیت باعث می‌شود یحیی گل محمدی دوباره از زوج فرشاد فرجی و سید جلال در تمرین استفاده کند و ابراهیمی متوجه می‌شود دیگر در اهواز فیکس نیست و ...

به هر حال این ماجرا با عذرخواهی علیرضا ابراهیمی و بخشش یحیی گل محمدی به پایان رسید و این مدافع تازه وارد از روز دوشنبه در تمرینات پرسپولیس حاضر شد.

 

نظر شما