شناسهٔ خبر: 50400534 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

فال روزانه شخصی / 5 آبان ماه + فیلم

رکنا : فال روزانه خود را در بخش فال و طالع بینی در قسمت رک پلاس از سایت رکنا مطالعه کنید.

صاحب‌خبر -

فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود یا عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد امروز آماده تغییرات اساسی هستید. از اینکه در همین روند دائمی باشید خسته شده‌اید و می خواهید به راهی بروید که تاکنون تجربه نکرده‌اید. توجه داشته باشید که امروز نباید هیچ قولی بدهید یا شتاب زده و هیجانی تصمیم گیری کنید. احساسات امروز پررنگ تر از عقل و منطق هستند. در محل کار سعی کنید با بقیه همکاری داشته باشید. اگر کسی هست که با شما همسو نیست، او را به زور وادار به همکاری نکنید. این مسئله نتیجه خوبی در بر ندارد. بهترین کار این است که امروز فقط به چیزهایی که دوست دارید فکر کنید و برای آنها برنامه ریزی کنید، اما اقدام جدی انجام ندهید. این کار را به روزهای آینده موکول کنید. صبر خود را بیشتر کنید. اعتماد به نفس داشته باشید و برای تغییرات مهم آماده باشید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد خیلی سخت گیر نباشید و به خودتان سخت نگیرید. برای پیشبرد بهتر کارها با همکاران همفکری کنید. ارتباط های کاری را توسعه دهید. اگر فردی هست که با شما همکاری نمی‌کند، او را به زور به این کار وادار نکنید. این روند نتیجه ای ندارد و فقط روابط را کدر می کند. پیش از اینکه قولی بدهید حتما به نتیجه و عواقب آن فکر کنید. زمان و توان خود را در نظر بگیرید و سپس قول دهید تا در آینده از این امر پشیمان نشوید. آیا احساس می کنید روندهای قدیمی شما دیگر کارساز نیستند و هیجانی که همیشه در رابطه خود می خواسته‌اید را ندارید؟ برای کشف هیجانات جدید و رفتن به مکان های تازه برنامه ریزی کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد چقدر توان انجام کاری را دارید؟ اصولا هر پیشنهاد یا درخواستی که از شما می شود خیلی سریع پاسخ مثبت می دهید و اصلا به عواقب و نتیجه آن فکر نمی‌کنید. امروز هم به دنبال همین عادت، پروژه کاری جدیدی که به شما پیشنهاد می شود را قبول می کنید و به هیچ عنوان به محدود بودن زمان خود یا درگیری های کاری که در دست اجرا دارید توجه نمی‌کنید. بهتر است پیش از این کار به موقعیت کنونی خود فکر کنید تا دچار مشکل یا بدقولی نشوید. از اینکه همه چیز دائم در حال تکرار است خسته شده اید؟ از دارایی خود استفاده کنید و با همسرتان به سفری بروید که هرگز در آنجا نبوده‌اید. اگر همیشه در سفر به هتل می رفته‌اید، این بار آپارتمانی مبله کرایه کنید. فشار و استرس کار را فراموش و سعی کنید در طول سفر خوش بگذرانید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد اگر بخواهید مفهوم عمیق تری در زندگی داشته باشید به چه می اندیشید؟ شما همیشه به این فکر می کنید که فقط کارها را تمام کنید. اما امروز شاید مسیر همیشگی کمی ابری باشد. باید سعی کنید دیدگاه خود را تغییر دهید تا با بروز مشکل در راه نمانید. اگر تا پیش از این از روند دائمی خسته نشده‌اید، امروز به دنبال راهی خواهید بود تا کمی مغز خود را آرام کنید. مسائل معنوی و اعتقادی امروز مفهوم عمیق تری برای شما پیدا خواهد کرد. ذهن خود را باز بگذارید تا افکار تازه ای به آن نفوذ کند.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد پیش از اینکه حرف بزنید، کلید استاپ را بزنید. همیشه عادت دارید هرچه در سرتان می گذرد را به زبان بیاورید اما این مسئله امروز می تواند برای شما مشکل ایجاد کند. بهتر است ذهن تان را روی کارهای خود متمرکز کنید. احتمال این وجود دارد که تصمیمات ناگهانی اتخاذ کنید که از روی عقل نیست و شتاب زده و هیجانی خواهد بود. بهتر است صبور باشید. به جای تکرار کارهای اشتباه در مسیر دیگری قرار بگیرید و کمی تغییر در خود ایجاد کنید. پول های خود را برای سرمایه گزاری کنار بگذارید. بهترین زمان برای مشورت گرفتن از همسرتان در مورد مسائل مالی است. وقت را تلف نکنید، با هم فهرست وسایل مورد نیاز و کارهایی که تصور می کنید درست است را بنویسید و به سمت آینده بروید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد شما انسان خیال پردازی هستید. فکرهای زیادی در سر دارید و دوست دارید بسیاری از آنها را اجرا کنید. اگر مشکلی در کار یا زندگی دارید، می توانید با همفکری دیگران و خلاقیت خود آنها را برطرف کنید. فناوری هم در این مسیر به شما کمک بسیاری می کند. این را بدانید که به تنهایی نمی‌توانید برنامه های ذهنی خود را اجرایی کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

فال روزانه شما می گوید مراقب کار زیاد باشید. اگر بیشتر از توان خود کار کنید، ممکن است ناگهان خستگی بر شما مستولی شود و این مسئله خلاقیت را از شما می گیرد. اگر به دنبال هیجان و تنوع در زندگی هستید، شاید بهتر باشد برای آن دنبال راه حل باشید؛ مثلا با دوستان حرف بزنید یا در مجله یا اینترنت چاره آن را بیابید اما مراقب باشید که امروز بسیار مستعد عصبانی شدن هستید. هر واکنشی می تواند موجب ناراحتی شما بشود.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد آیا در محل کار فقط نقش همکار حامی را دارید؟ دوست ندارید که در سایه دیگران رشد کنید. می خواهید خودتان دیده شوید و در موقعیتی باشید که کارهایی که به انجام می رسانید فقط به واسطه شما باشد. این طرز فکر چندان خوب نیست. باید بتوانید با دیگران کنار بیایید و به صورت گروهی پروژه های خود را به انجام برسانید. در محیط کار اغتشاش ایجاد نکنید و اگر با نقدی روبه رو شدید، آرامش خود را حفظ کنید. شاید انتظاراتی که دارید برآورده نشود اما بیشتر روی هدف های بزرگتر متمرکز باشید تا مسائل جزئی اعصاب تان را خرد نکند.

 

فال شخصی روزانـه متولدین آذر

نماد آذر

فال روزانه شما نشان می دهد اصولا منطقی هستید و بیشتر از اینکه با قلب تصمیم بگیرید با عقل تان فکر می کنید اما امروز بهتر است کمی هم به خواسته های درونی خود فکر کنید و ببینید قلب تان از شما چه می خواهد. با صدای بلند از خودتان سوال بپرسید و با صدای بلند نیز پاسخ دهید. با این تمرین می توانید مسائل جدیدی را در مورد خود کشف کنید. متوجه می شوید که به یافتن یار یا موقعیت کاری جدید می اندیشید و دل تان می خواهد در این حوزه ها در زندگی تغییر ایجاد کنید. رابطه عاطفی خود را عمیق تر کنید. کمی از عشق تان دور شده‌اید و امروز بهتر است با او در مورد موضوعات مهم تری حرف بزنید. اگر رابطه کنونی چیزی نیست که دوست داشته باشید، به آن خاتمه دهید.

 

فال شخصی روزانـه متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است به سختی در حال کار کردن هستید اما دل تان با کاری که انجام می دهید نیست. دل تان می خواهد احساسات تان را مهار کنید تا بتوانید روی موقعیت مالی خود متمرکز شوید. به علاوه، هدف شما این است که در شغل تان به یک جایگاه ایده آل دست پیدا کنید. همه این کارها امروز از شما برمی آید، فقط کافی است ناامید نشوید. چند روزی صبر کنید و بدانید که زندگی همان طوری می شود که می خواهید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد از اینکه منفعل رفتار کنید، دست بردارید. کمی تکان بخورید و از این موضع تنبلی که دچار آن شده‌اید، جدا شوید. خودتان را مجبور کنید که تصمیم گیری کنید و برای آینده خود ایده های جدید در سر بپرورانید. البته مراقب واکنش های منفی و انتقادی خود هم باشید. امروز کمی عصبی هستید و این امر می تواند موجب شود که ناخواسته حرف‌هایی بزنید که شایسته نیست. روی رفتار و گفتار خود کنترل داشته باشید. از گذشته ها برای ساختن آینده بهتر کمک بگیرید. خودتان را در مشکلات قدیم غرق نکنید. اگر مجرد هستید می توانید برای یافتن عشق جدید دست به کار شوید. آدم های جدید پیدا کنید یا در اطرافیان به افرادی فکر کنید که از نظرتان می توانند گزینه مناسبی باشند.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد امروز باید مراقب احساسات خود باشید. همیشه بسیار باسیاست و با فکر رفتار می کنید اما امروز احتمال دارد که کمی هیجانی و شتاب زده برخورد کنید. این موضوع برای موقعیت و شخصیت شما مناسب نیست. اگر کسی از شما انتقاد کرد با حفظ جانب احتیاط، واکنش نشان دهید. بهتر است کمی به خود فرصت و وقت بدهید تا دوباره آرامش تان را به دست بیاورید. اگر بتوانید هیجانات منفی را از ذهن تان دور کنید با عشق تان نیز رابطه بهتری خواهید داشت.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • رسوایی اخلاقی سردار آزمون در روسیه ! / محاکمه با ادعای دختر روس ! / آزمون پدر دخترم است !

    رسوایی اخلاقی سردار آزمون در روسیه ! / محاکمه با ادعای دختر روس ! / آزمون پدر دخترم است !

آیا این خبر مفید بود؟
2 0

نظر شما