شناسهٔ خبر: 50398095 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آخرین وضعیت فعالیت‌ جایگاه‌های سوخت در شهرستان‌های استان اصفهان

گزارش‌های خبرنگاران فارس از شهرستان‌های استان اصفهان حاکی از آن است که مشکلی در عرضه بنزین در این شهرستان‌ها وجود ندارد و به مرور سوخت‌رسانی در تمامی پمپ بنزین‌ها آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از اختلالات به وجود آمده در سیستم کارت هوشمند سوخت در جایگاه‌های سراسر کشور، حال مدیر توزیع شرکت ملی پخش اعلام کرده است که حدود ۵۰ درصد جایگاه‎ها وارد مدار شده‌‎اند و عملا سوخت‎گیری با کارت سوخت هم در برخی جایگاه‎‌ها فراهم شده است.

وی اعلام کرده است تا اواسط فردا وضعیت پمپ ‎بنزین‎ها کاملا عادی می‎‌شود و مردم می‎توانند با کارت سوخت هم به خودروی خود بنزین بزنند. 

در استان اصفهان نیز گزارش‌های خبرنگاران از جای جای این استان حکایت از آن دارد که وضعیت سوخت‌گیری بدون وقفه با عرضه بنزین آزاد ادامه دارد و کارشناسان در حال رفع مشکل برای عرضه بنزین با نرخ ترجیحی ۱۵۰۰ تومانی هستند.

بنابر گزارش خبرنگار فارس از گلپایگان و خوانسار، با تلاش عوامل شرکت پخش فراورده های نفتی در گلپایگان و خوانسار عرضه بنزین آزاد در جایگاه شماره یک مخلصی و بنزین و نفت گاز (گازوئیل ) در جایگاه تیمره (روبروی بیمارستان امام حسین ) گلپایگان آغاز شد.

همچنین در شهر خوانسار عرضه بنزین در جایگاه شماره یک شروع شده است و پمپ بنزین بنیاد واقع در میدان امام حسین(ع) قودجان نیز هم اینک راه‌اندازی و فعال و آماده خدمات‌رسانی به مردم است و عرضه بنزین فعلا تا رفع مشکل سیستم‌ها بصورت آزاد خواهد بود.

در شهرستان کاشان نیز پمپ بنزین‌های امیرکبیر ۱ و ۲ واقع در بلوار امام رضا(ع)، رعیتی واقع در کمربندی، روناک واقع در اتوبان کاشان قم، سان آرا  واقع در اتوبان کاشان اصفهان، ستاره ایرانیان واقع در بلوار قطب راوندی، رمضان واقع در نوش آباد و توکلی واقع در ابوزیدآباد فعال هستند.از شاهین‌شهر نیز خبر می‌رسد پمپ بنزین سعدی جنوبی این شهر در حال حاضر سوختگیری به صورت آزاد را آغاز کرده است.

از سمیرم نیز خبر می‌‌رسد در حال حاضر عرضه  سوخت در جایگاه شهید صابری و باران شهر سمیرم  آفلاین و بدون کارت سوخت انجام می‌شود.

در شهرستان لنجان نیز برخی جایگاه‌های عرضه سوخت به مدار فعالیت بازگشتند و مشکلی برای عرضه سوخت در این شهرستان وجود ندارد.

در شهرستان نجف‌آباد نیز ۳ جایگاه عرضه سوخت فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و سایر جایگاه‌ها نیز در حال بازگشت به مدار هستند.

جایگاه‌های بنزین در میدان شهدا وسروستان در شهرضا به حالت عادی برگشتند و درحال خدمت‌رسانی در توزیع بنزین به شهروندان هستند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

نظر شما