شناسهٔ خبر: 50397689 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۷۴ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های گیلان بستری شدند

گروه استان‌ها- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ۷۴ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان گیلان بستری شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، فردین مهرابیان امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 88.3 درصد جمعیت بالای 12 سال در استان گیلان دز نخست و 53.4 درصد این جامعه هدف هر دو واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطرنشان کرد: همه واکسن‌های موجود صرف نظر از نوع آن، ایمنی بدن را در مقابل کرونا افزایش می‌دهد و مبتلایان به کرونا در صورت تزریق واکسن علائم کمتری دارند.

مهرابیان با بیان اینکه میزان ابتلاء به کرونا، مرگ و میر و شدت بیماری در افراد واکسینه نشده بسیار بیشتر از افراد واکسینه شده است افزود: توصیه می‌کنیم افراد حتماً نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند.

وی در تشریح آخرین وضعیت آمار کرونا در استان گیلان ابراز داشت: 312 بیمار کرونایی هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند که از این تعداد 74 نفر در 24 ساعت گذشته به آمار مذکور افزوده شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه 69 بیمار کرونایی به دلیل وخامت حالشان در بخش ICU بیمارستان‌ها بستری هستند و 19 نفر به تازگی به این بخش منتقل شدند گفت: 70 نفر از بیماران بدحال هستند.

 انتهای پیام/614/ی

نظر شما