شناسهٔ خبر: 50389033 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

تنش، جر و بحث، درگیری و شعار در تمرین مشهدی ها

پدیده، یک تیم با دو سرمربی!/ مهاجری و میثاقیان آمدند، بازیکنان رفتند، تمرین تعطیل شد+عکس

در اتفاقی عجیب و نادر دو سرمربی در تمرینات امروز پدیده حاضر شدند و پس از درگیری تمرینات تعطیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اتفاقات عجیب حول و حوش تیم فوتبال پدیده ادامه دارد و پس از عدم سفر بازیکنان این تیم به رفسنجان برای بازی هفته دوم مقابل مس، امروز دو سرمربی در محل تمرین این تیم حضور یافتند!

رضا مهاجری که تا شب گذشته سرمربی تیم فوتبال پدیده بود، روز گذشته (دوشنبه) در شرایطی که بازیکنان این تیم به نشانه اعتصاب تمرین نمی‌کردند، برای حل مشکلات بازیکنانش و دریافت مطالبات آنها با سیدمهدی سیدصالحی، مدیر تیم درگیری لفظی پیدا و محل تمرین را ترک کرد.

شب گذشته مسئولان باشگاه پدیده اعلام کردند که به صورت توافقی با رضا مهاجری قطع همکاری کرده‌اند و ساعتی بعد نیز اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد. جالب اینکه مراسم معارفه میثاقیان در غیاب بازیکنان این تیم و سرمربی قبلی برگزار شد.

بعد از اینکه دیروز خبر استعفای رضا مهاجری از پدیده منتشر شد و بلافاصله اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد، مهاجری اعلام کرد استعفایی نداده و بر خلاف اعلام باشگاه جدایی توافقی صورت نگرفته است.

در شرایطی که قرار بود تمرین امروز تیم فوتبال پدیده در ورزشگاه امام رضا برگزار شود اتفاقات عجیب و غریبی در آن رخ داد.

مهاجری و دستیارانش ظهر امروز در محل تمرین پدیده حاضر شدند که با حضور همزمان اکبر میثاقیان و کادرش مواجه شدند. نکته جالب اینکه مهاجری و کادرش در زمین تمرین حاضر بودند که میثاقیان و کادرش با بازیکنان وارد جلسه شدند! در ادامه دستیاران مهاجری هم در تمرین امروز حضور پیدا کردند که همین موضوع حواشی بیشتری ایجاد کرد.

مهاجری اعتقاد دارد همچنان تحت قرارداد تیم پدیده است و کسی جز او نباید تیمش را تمرین دهد، میثاقیان هم که دیشب بدون حضور بازیکنان معترض تیم پدیده معارفه شده، معتقد است با حکم مدیرعامل، او سرمربی تیم مشهدی است.

مهاجری شب گذشته روی آنتن صراحتا از میثاقیان گلایه کرد و گفت: «آقای میثاقیان مربی من بوده، اما نمی‌داند وقتی من سر تمرین یک تیم هستم نباید برود در هتل و با مدیران آن مذاکره کند. این رسمش نیست!»

رضا مهاجری که شب گذشته جای خود را به اکبر میثاقیان داده امروز در محل تمرین این تیم حاضر و با اکبر میثاقیان رو به رو شد. میثاقیان به محض دیدن مهاجری خطاب به وی گفت: مگر من چه کاری کردم که از من گله داری؟ چرا باید در رسانه علیه من حرف بزنی؟ مهاجری در پاسخ گفت: به جان پسرم اگر فرد دیگری جای تو بود اجازه نمی دادم پایش را در اینجا بگذارد.اگر کسی این کار را می کرد قلم پایش را می شکستم!

در ادامه مهاجری با بازیکنان پدیده صحبت کرد و خطاب به آنها گفت: امیرحسین کریمی با دندان ورم کرده و بقیه بچه ها با پای مصدوم بازی کرد. حسام پورهاشم با مصدومیت 90 دقیقه برای ما بازی کرد. اینکه بگویند بچه ها کم فروشی کردند بی انصافی است. ما فقط امروز مربی نشده ایم، پنجره باشگاه بسته شده ولی یک نفر از باشگاه نگفته حال شما چطور است؟

تعدادی از هواداران پدیده خطاب به میثاقیان گفتند حمیداوی دروغ می گوید و ما 2 سال است با او جنگ داریم اما میثاقیان اعلام کرد من از چیزی خبر ندارم. در تمرین امروز 30-40 نفر از هواداران پدیده با حضور در محل تمرین علیه مدیران این باشگاه شعار دادند.

پس از این صحبت‌ها، معمایی به این جمع اضافه شد و دقایقی صحبت کرد که این صحبت‌ها به درگیری لفظی او و رضا مهاجری ختم شد. معمایی ادعا کرد که به دلیل "بی‌احترامی بازیکنان به مهاجری" او را از کار برکنار کرده و مهاجری در جواب او گفت: «این حرف‌ها و صحبت‌ها نخ‌نما شده است، شما به خاطر بی‌احترامی بازیکنان، به من گفتید نیایم؟ فعلا که بسیاری از آن‌ها به خاطر من اینجا هستند. شجاعت داشته باشید و حقیقت را بگویید.»

پس از این تعدادی از بازیکنان نیز با حمایت از مهاجری عنوان کردند که بدون قرارداد و تنها به خاطر او به تمرین آمده‌اند و حامی سفت و سخت سرمربی سابق مشهدی‌ها هستند. در این میان، یکی از لیدرهای تیم فوتبال شهرخودرو شروع به پادرمیانی و آشتی دادن مدیرعامل و سرمربی سابق شهرخودرو کرد و خواست به جای دعوا، این دو راه حلی در آستانه بازی با نفت مسجدسلیمان برای حل مشکلات تیم مشهدی بیابند.

همزمان با حضور بازیکنان در محل تمرین آنها با سیدمهدی سیدصالحی جر و بحث کرده که همین موضوع باعث ناراحتی مدیر تیم پدیده شد. سیدصالحی بعد از این اتفاقات اعلام کرد که دیگر کاری به پدیده ندارد و از این تیم جدا می شود.

بعد از صحبت های هواداران و مهاجری و میثاقیان، بازیکنان تیم پدیده در حمایت از مهاجری و در اعتراض به معمایی مدیرعامل این باشگاه و سیدصالحی محل تمرین این تیم را ترک کردند.

 

*تشدید اختلافات بازیکنان با مدیرعامل/ معمامی با بازگشت مهاجری مخالفت کرد

پس از جر و بحث‌های بازیکنان، مدیرعامل و سرمربی سابق شهرخودرو یعنی رضا مهاجری در تمرین امروز (سه‌شنبه) این تیم، بازیکنان درخواست خود را به گوش مدیرعامل این باشگاه رساندند که با مخالفت جدی معمایی همراه شد.

بازیکنان شهرخودرو از معمایی خواستند تا هم رضا مهاجری برگردد و هم ۱۰ درصد مطالباتشان پرداخت شود که معمایی با بازگشت سرمربی سابق این تیم به نیمکت مشهدی‌ها مخالفت کرد. آن‌ها تاکید کردند اگر مهاجری به روی نیمکت برگردد، حاضرند تنها با دریافت ۱۰ درصد از قراردادشان تمرین کنند اما اگر مربی دیگری روی نیمکت باشد، مدیران مشهدی باید ۳۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند.

همچنین این بازیکنان درخواست کردند که مهدی سیدصالحی از سرپرستی این تیم برکنار شود که این هم با مخالفت مدیرعامل همراه شد. این درحالیست که تکلیف تیم شهرخودرو در فاصله چهار روز تا دیدار با نفت مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ مشخص نیست.

حالا وضعیت شهرخودرو پیچیده‌تر از قبل شده و باید دید مدیران این باشگاه چه راه حلی را برای بازگشت این بازیکنان به میدان خواهند اندیشید.

 

انتهای پیام/

نظر شما