شناسهٔ خبر: 50388600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده مرزباني استان هرمزگان خبرداد:

کشف محموله سنگين سوخت قاچاق در مرزهاي آبي هرمزگان

سردار دهکی از کشف ۶۲۵ هزار ليتر گازوئيل قاچاق در مرزهاي آبي استان هرمزگان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سردار « حسین دهکی » در گفتگویی خبری عنوان کرد: با توجه به پيامدهاي مخرب و تاثيرگذار پديده قاچاق بر اقتصاد کشور، مرزبانان نیروی انتظامی در راستاي مبارزه بي امان با قاچاقچيان سوخت و برخورد قاطع با باندها و شبکه هاي سازمان يافته قاچاق کالا و ارز به صورت ويژه در دستور کار مرزبانان قرارگرفت.

 

وي افزود: مرزبانان با انجام اقدامات اطلاعاتي، مراقبت هاي ويژه و با تلاش شبانه روزي و فعاليت بي وقفه تعدادي از قاچاقچيان سوخت را شناسايي کردند.

 

فرمانده مرزباني استان هرمزگان ادامه داد: مرزبانان در یک عملياتي منسجم در سواحل کرگان، دو فروند شناور را توقيف و 6 عدد مشک ماري شکل حاوي 360 هزار ليتر سوخت قاچاق از نوع گازوئيل را کشف کردند.

 

وی به عمليات غافلگيرانه مرزبانان قشم در مقابله با قاچاقچيان اشاره و بیان کرد: در اين عمليات يک فروند موتور لنج متخلف حامل 265 هزار ليتر گازوئيل توقيف شد.

 

دهکي گفت: در مجموع دو عمليات در آب هاي ميناب و قشم، 625 هزار ليتر سوخت قاچاق به ارزش يک ميليارد و 875 ميليون ريال کشف و 21 متهم دستگير شدند.

 

وی با اشاره به خسارات جبران ناپذير قاچاق برپيکره اقتصادي و اجتماعي جامعه خاطرنشان کرد: مرزبانان با عزم جدي خود براي مبارزه با پديده سازمان يافته قاچاق اجازه هيچ گونه فعاليت سودجويانه را نخواهند داد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/711

نظر شما