شناسهٔ خبر: 50385904 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

با مشارکت خیرین بزرگوار؛

پشت بام یک باب منزل مسکونی در حاشیه شهر به همت اعضای کانون الهادی (ع) ایزوگام شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: پشت بام یک باب منزل مسکونی در حاشیه شهر با مشارکت خیرین بزرگوار و به همت اعضای کانون الهادی (ع) ایزوگام شد.

صاحب‌خبر -

«مرتضی هاتفی پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پشت بام یک باب منزل مسکونی در حاشیه شهر با مشارکت خیرین بزرگوار و به همت اعضای کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) ایزوگام شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: این اقدام خیرخواهانه بیش از ده میلیون ریال هزینه داشت که با مشارکت خیرین و اعضای کانون پرداخت شد.

 

وی اعلام داشت: در راستای حمایت از این خانواده که به لحاظ اقتصادی و معیشتی در مضیقه بودند، کمک مومنانه به ارزش  مبلغ 5 میلیون در قالب بسته معیشتی به آنها اهدا شد.

 

هاتفی پور ادامه داد: البته در صورت کمک های خیرین آماده دیگر اقدامات بهسازی مسکن این خانواده هستیم و تلاش خواهیم کرد که گروه جهادی این کانون کمک های بیشتری به این خانواده انجام دهد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: متاسفانه افراد زیادی در مناطق حاشیه شهر با مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی در حال گذران زندگی هستند که در تلاش هستیم با مشارکت خیرین به وضعیت آنها رسیدگی شود.

 

هاتفی پور اضافه کرد: گروه جهادی مسجد آقاکاظم آمادگی دارد تا با مشارکت خیرین و نیکوکاران به خانواده های نیازمند در حاشیه شهر کمک رسانی و یاری دهد.

 

 

پایان پیام/365

نظر شما