شناسهٔ خبر: 50385559 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

زخمی که به موقع  برای تیم فوتبال فجر شهید سپاسی سر باز کرد

شیراز-ایرنا- تیم فجرشهید سپاسی شیراز هر چند مقابل تیم گل گهرسیرجان شکست خورد و بنا به شواهد حقش نبود اما پس از پایان این دیدار زخم کهنه‌ای سرباز کرد که قابل درمان و تامل است و خوب شد که این اتفاق در هفته دوم برملا شد.

صاحب‌خبر -

ماجرا ازکجا آغاز شد؟عصر دوشنبه سوم آبان، پس از بازی تیم فجر سپاسی شیراز با تیم گل گهر سیرجان، علی اصغرکلانتری سرمربی تیم فجر در کنفرانس خبری که به غیر از دوربین صدا و سیما، خبرنگاران اجازه ورود به این کنفرانس نداشتند، حرف هایی زد که نشان می داد، اختلاف هایی میان مدیرعامل، سرپرست تیم و سرمربی وجود دارد.

پیش ازشروع بازی سرمربی تیم فجر زمانی که متوجه شد، سه نفر از بازیکنان اصلی و سرباز این تیم که روی آنها حساب باز کرده بود و در ترکیب تیم قرارداشتند اجازه بازی ندارند،  موجب شد کلانتری خشمناک شود.

بروید مربی که دوستش دارید بیاورید

سرمربی فجر در حالی که تیمش داشت گرم می کرد وقتی شنید سه بازیکنش اجازه  بازی ندارند خطاب به مدیر عامل باشگاه فجر گفت:‌بروید  مجتبی سرآسیایی (مربی تیم گل گهر ) مربی دلخواه خود را بیاورید به نشان  اعتراض نیمکت تیم را ترک کرد و راهی  رختکن شد هر چند به هنگام بازی دوباره بر روی نیمکت نشست.

اما این پایان ماجرا نبود زیرا کلانتری که به نظر می رسید دل پرخونی دارد در کنفرانس خبری بدون خبرنگاران که فایل صوتی آن به دست رسانه ها رسید، سخنانی گفت و از  سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر خواست که به این موضوع که بسیار مهم است رسیدگی کند.

شوت سرکشی که پرده ها را بازتر کرد

درحالی که یک دقیقه از سه دقیقه وقت تلف شده نیمه دوم گذشته بود بر روی شوت سرکش میلاد زکی پور هافبک تیم گل گهرو بازیکن سابق استقلال تهران، توپ درگوشه دروازه تیم میزبان آرام گرفت تا کلانتری عقده گشایی کند و تعارف را کنار بگذارد زیرا این زخم کهنه سرانجام یک روز سرباز می کرد، چه بهتر که در هفته دوم این اتفاق افتاد.

او گلایه کرد که چرا به سه بازیکن اصلی ما اجازه بازی ندادند؟ فصل قبل هم مقابل ملوان همین اتفاق افتاد، در تیم نظامی عجیب است که نتوان از بازیکنان سرباز استفاده کرد، از مسئولان بالادستی سوال کنید که چه کسی مسئول است، از فصل گذشته که در لیگ یک حضور داشتیم تا هم اینک که در لیگ برتر هستیم هر روز یک مشکل داشتم.

همچنین او گفت: سر در نمی آورم این مسئله که فنی نیست، من را در چاهای برزخی می اندازند، اگرمی توانی کارکنی بمان، اگر نمی توانی خدمت کنی خیانت نکن، اگر می بینی به اندازه اش نیستی و از دستت بر نمی آید برو، من تا هروقت بتوانم به این تیم خدمت می کنم، هر وقت نتوانستم دست هایم را بالا نگه می دارم و می روم تا یک نفر دیگر بیاید و همین الان اگر من بروم و سربازها بتوانند بازی کنند، می روم.

دست هایی که باید کمک کنند 

کلانتری همچنین به موضوعات دیگری اشاره کرد و گفت: تمرکزنداشتم به کادر فنی تیم گفتم شما بروید و تغییرات در تیم را انجام دهید، مظلوم واقع شدم چون حرف نمی زنم، با دست هایی که باید کمک کنند که به جلو برویم این دست ها کار نمی کنند، برای گرفتن بازیکنان نشسته ام و در را نگاه می کنم تا ببینم چه کسی سرباز می شود، یکی می آید در تلویزیون می گوید اینها برای صعود نفری ۵۰۰ میلیون تومان گرفته اند، آن یکی به جای اینکه تبریک خشک و خالی بگوید، می گوید آسانسوری نشوید.

آش کشک خاله، قلبم گرفت

«‌شما بروید کارهای خودتان را بکنید، شما که خیرتان نرسیده شر هم نرسانید، در پیج های فیک مسایلی را بیان می کنند و می گویند همه چیز درست بود و در اختیارش قرار داشت اینها همه دروغ می گویند، خیلی فشار روی من وارد وارد شد، ۲۰دقیقه اول قلبم گرفت و داشتم سکته می کردم ،بالای قبلم سوزش داشت به دلیل فشار بی امان،مگر من چکار کرده ام؟، اگر کلانتری جای کسی را تنگ کرده و یا خوشتان نمی آید، بگویید تا بروم.چه خوشتان بیاید و چه نیاید من هستم مثل آش کشک خاله است، بخورید یا نخورید پایتان نوشته است هر وقت که رفتم نفس راحتی بکشید.» این ها را هم سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز گفت.

سلام برسانید

همچنین کلانتری در پاسخ به پرسش سوال خبرنگار دیگر که از طریق پیام دراختیار مسئول رسانه هیات فوتبال قرارگرفته بود،که درگیری شما با مدیرعامل  و سرپرست تیم قبل از بازی چه بود، پاسخ داد سلام آنها را برسانید.

نقش مهم فرمانده سپاه فجر

حال که این مشکلات افشا شده، نقش سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر که از ابتدا تا صعود تیم به لیگ برترپشت این تیم قرار داشت و از عوامل موثر صعود به لیگ برتر بود باید هر چه زودتر این زخم سرباز کرده را درمان کند زیرا تیمی بسیار سخت کوش دارد که در این ۲ بازی نشان داد که در ادامه مسابقات لیگ حرف های زیادی برای گفتن دارد.

 همچنین مربیان تیم های نساجی  مازندران و گل گهر سیرجان نیز به زبان آوردند که فجری ها تیم بسیار خوبی دارند از این رو هر چه زودتر این مشکلات حل را کنید تا سرمربی تیم که فجر را پس از هشت سال به لیگ برتر آورده دیگر قلبش نسوزد که فردا پشیمانی سودی ندارد.

تفکرات حرفه ای 

تیمی که پس از هشت سال به لیگ برتر صعود کرده لازم است تا همه افراد باشگاه و همچنین زیر ساخت آن حرفه ای شود تا دوباره از یک سوراخ گزیده نشوند. 

مدیرعامل باشگاه فجر در دسترس نیست 

خبرنگار ایرنا برای پیگیری ابهام هایی که وجود دارد ۲ بار با تلفن همراه رسول فلاح مدیر عامل باشگاه فجر تماس گرفت اما او در دسترس نبود، همچنین امیر حسین جوانی سرپرست تیم هم گفت تا دو ساعت دیگر حرف می زنم.

حال این پرسش مطرح می شود که شب قبل از بازی در جلسه ای که با حضور سرپرستان تیم و نماینده فدراسیون برگزار می شود، در آن جلسه بازیکنانی را که اجازه بازی ندارند در فهرست تیم ها ستاره دارمی کنند، آیا سرپرست تیم فجر که از موضوع اطلاع پیدا کرد آن را به گوش سرمربی تیم رساند و یا نه؟ تا کار به نیم ساعت قبل از بازی کشیده نشود.

 اینها ابهاماتی است که سرپرست تیم فجر باید پاسخگوی افکارعمومی و حاشیه های به وجود آمده باشد زیرا در جلسه شب قبل از  بازی حضورداشته است.   

یک بام و دو هوا برای حضور خبرنگاران درکنفرانس خبری

در حالی که خبرنگاران با رعایت پروتکل بهداشتی و داشتن کارت واکسن در کنفرانس خبری پیش ازبازی با مربیان تیم ها شرکت داشتند و خبری هم از کرونا نبود، پس از بازی سازمان لیگ به نوید عبدالهی فرد مسئول رسانه های هیات فوتبال فارس اعلام کرد که خبرنگاران بر اساس دستور ستاد کرونا اجازه ندارند که در کنفرانس خبری شرکت کنند و فایل صحبت مربیان در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

اینک بازهم این پرسش مطرح می شود که آیا خبرنگاران در بازی های دیگر لیگ برتر که برگزار شده نتوانستند شرکت کنند و یا اینکه این موضوع  فقط برای بازی فجر و گل گهر بوده است؟ سازمان لیگ پاسخ دهد.

دیدارتیم های فجر شهید سپاسی شیراز و گل گهر سیرجان که دوشنبه سوم آبان ماه درهفته دوم  مسابقات فوتبال برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میهمان پایان یافت.

تیم فجر سپاسی در هفته سوم این رقابت ها هشتم آبان ماه در آبادان به مصاف تیم صنعت نفت این شهر می رود.

هم اینک در جدول رده بندی تیم های سپاهان اصفهان، گل گهرسیرجان و استقلال تهران پس از انجام ۲ بازی با ۶ امتیاز در رده اول تا سوم قرار دارند  و تیم فجر هم بدون امتیاز سیزدهم است.

در لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس ۱۶ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۰ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.

نظر شما