شناسهٔ خبر: 50364328 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ماجرای قهر و آشتی علیرضا ابراهیمی در پرسپولیس

علیرضا ابراهیمی که در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی کرد قرار است دوباره به جمع شاگردان گل محمدی اضافه شود.

صاحب‌خبر -

 علیرضا ابراهیمی مدافع فصل گذشته گل گهر و خرید این فصل پرسپولیس قبل از بازی با فولاد در هفته اول لیگ وقتی متوجه می شود در ترکیب قرار ندارد قبل از اعزام تیم به اهواز به سرمربی تیم می گوید اگر در ترکیب نیست همراه تیم به اهواز نرود که همین موضوع عصبانیت یحیی گل محمدی را در پی داشت و در نهایت کادرفنی سرخپوشان تصمیم می گیرند که وی را از تیم اخراج کنند.

علیرضا ابراهیمی تا امروز هم اجازه حضور در تمرین را پیدا نکرده است و این طور که به نظر می رسد گل محمدی قصد هم ندارد وی را به تیم برگرداند البته شنیده می شود این مدافع از رفتار خودش پشیمان شده اما بعید است کادرفنی این تیم به راحتی از این رفتار چشم پوشی کنند.

ماجرای قهر و آشتی علیرضا ابراهیمی در پرسپولیس

بازگشت علیرضا ابراهیمی به پرسپولیس

علیرضا ابراهیمی اما به نظر می‌رسد در انتظار این است تا در گفتگویی مجدد با کادرفنی و خصوصا یحیی گل محمدی ضمن عقب نشینی از مواضع خود و عذرخواهی بابت رفتاری که داشته، شرایط بازگشت به تمرینات را نیز شکل دهد و باید دید این موضوع محقق خواهد شد یا خیر.

بعد از جدایی محمدحسین کنعانی زادگان، پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی خود اقدام به جذب علیرضا ابراهیمی از گل گهر سیرجان و علی نعمتی از پدیده مشهد کرده بود.

با این حال این دو بازیکن طی دو بازی لیگ قهرمانان مقابل استقلال تاجیکستان و در ادامه الهلال عربستان فرصت همراهی این تیم را به دست نیاوردند و یحیی از زوج سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی سود برده است. این اتفاق در بازی برابر فولاد خوزستان نیز افتاد و ابراهیمی که از لیست خارج شده بود و نعمتی هم نیمکت نشین شد.

باید دید در ادامه چه تصمیمی در خصوص مدافع تازه وارد و نیمکت نشین پرسپولیس از سوی کادرفنی این تیم لحاظ خواهد شد.

نظر شما