شناسهٔ خبر: 50361556 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

بعد از 14 سال

حضور باشگاه مقاومت در لیگ کشتی

باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت بعد از چهارده سال برای حضور در لیگ کشتی اعلام آمادگی کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش بسیج، رضا صفری سرپرست تیم کشتی آزاد مقاومت تهران هدف از حضور این تیم در لیگ برتر کشتی را کمک به ورزش کشور، کشف استعدادهای ورزشی و همچنین برنامه ریزی بلند مدت جهت سال های آتی عنوان کرد.
ایشان همچنین یاد آور شدند که از آخرین حضور باشگاه مقاومت در لیگ کشتی نزدیک به 14 سال می¬گذرد و امسال این باشگاه با عزمی راسخ پای در این مسابقات گذاشته است. سرپرست کشتی باشگاه مقاومت در خصوص هزینه های صورت گرفته نیز اعلام کردند، با توجه به بهره گیری از پتانسیل سرباز و بسیجی هایی که همواره کمک حال ما بوده اند این تیم با هزینه بسیار پایینی در مقایسه با هزینه های میلیاردی سایر تیم ها بسته شده است.
صفری در خصوص انتخاب سرمربی تیم هم بیان داشت که آقای حسن رحیمی دارنده مدال طلای قهرمانی جهان و از قهرمانان المپکی ما که همواره روحیه بسیجی و پهلوانی ایشان زبانزد ورزشکاران بوده و هستند، قبول زحمت کرده و این مسئولیت را برعهده گرفته اند.
شایان ذکر است تیم مقاومت تهران در گروه ب و با تیم های صنایع مازندران، ستارگان ساری و خراسان جنوبی همگروه است که از روز 7 آبان در جویبار به مصاف حریفان خواهد رفت.

برچسب‌ها:

نظر شما