شناسهٔ خبر: 50361006 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

بی‌غم: الان زمان اردوی تیم ملی فوتسال نیست؛ نمی‌توانم بازیکن...

اقتصاد ایران: سرمربی مس سونگون معتقد است اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان برای دیدار با ایتالیا، در زمانی نامناسب برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

حمید بی‌غم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم فوتسال مس سونگون اظهار داشت: ابتدای فصل با مدیران باشگاه توافق کردیم که مانند هر سال، بازیکنان نامی جذب نکنیم و با در نظر گرفتن فوتسال کشور و مس سونگون، با چند بازیکن متولد دهه هشتاد قرارداد بستیم. فرهاد فخیم هم مهره‌ای تأثیرگذار در قهرمانی‌های مس بود که مصدوم شد و لیگ را از دست داد.

با کمبود بازیکن روبه‌رو هستیم
وی با بیان اینکه قرار بود دو بازیکن جدید به مس سونگون ملحق شوند که این اتفاق رخ نداد، تصریح کرد: بازیکنان تیم خیلی زحمت کشیدند تا سه پیروزی پس از تعطیلات به دست آوردیم. با این حال با کمبود بازیکن روبه‌رو هستیم و دو بازیکن مس پس از مسابقه اول، دیگر با ما تمرین نکردند. سه یا چهار بازیکن باتجربه بسیار خوب داریم و در کنار آنها، بازیکنان جوان به میدان می‌روند.

زود است که درباره قهرمانی صحبت کنیم
سرمربی مس سونگون در مورد راه این تیم برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر فوتسال خاطرنشان کرد: الان زود است که درباره جدول و قهرمانی مسابقات صحبت کنیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و اکنون هدف ما، دیدار با فولاد زرند ایرانیان است که امیدوارم نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

الان زمان اردوی تیم ملی نیست، اصلاً نمی‌توانم بازیکنانم را به این تیم بدهم
بی‌غم در مورد عدم دعوت از 9 بازیکن باتجربه به اردوی تیم ملی برای دیدار با ایتالیا، و جوانگرایی انجام شده در این تیم به تسنیم گفت: حالا که تیم ملی در جام جهانی نتیجه نگرفته، همه می‌گویند جوانگرایی باید از قبل انجام می‌شد. پیش‌تر گفته بودم جای سالار آقاپور در تیم ملی خالی است و باید دو بازیکن جوان به جام جهانی می‌رفتند. با این حال ناظم‌الشریعه تصمیم‌گیرنده نهایی بود. ما هر پنج روز یک بار بازی می‌کنیم و به نظرم الان زمان برگزاری اردو نیست. بازیکنانی که از مس دعوت کرده‌اند، 25 تا 30 دقیقه بازی در هر مسابقه برای ما می‌کنند و اصلاً نمی‌توانم بازیکنانم را به تیم ملی بدهم.

فوتسال , تیم ملی فوتسال ایران , تیم فوتسال مس سونگون ,

اردوی تیم ملی لغو شود؛ یا بازیکنی از مس نگیرند
وی با بیان اینکه مدیران مس سونگون برای انتقال بازیکنان این تیم به اردوی تیم ملی، به‌زودی با ناظم‌الشریعه رایزنی خواهند کرد، بیان کرد: اگر بازیکنان پس از اردوی تیم ملی،‌ 48 ساعت تا بازی مس به اردوی ما ملحق شوند، از شرایط تیمی خارج می‌شویم. با کادر فنی تیم ملی صحبت می‌کنیم تا این اردو لغو شود یا ما، بازیکنی به این تیم ندهیم. ما کمبود بازیکن داریم و این اردو به ضرر باشگاه‌هاست. ما از این برنامه تیم ملی مطلع نبودیم و فقط دیدیم اعلام شد چنین برنامه‌ای وجود دارد.

کراپ الوند و گیتی‌پسند از لحاظ بازیکن، قابل مقایسه با سایر تیم‌ها نیستند
سرمربی تیم مس سونگون با اشاره به مصدومیت بازیکنان این تیم در اردوی تیم ملی عنوان کرد: در سال‌های اخیر حمید احمدی، علی ابراهیمی و فرهاد فخیم را در تیم ملی از دست دادیم و لیگ هم تعطیل نخواهد شد. ما دو یا سه روز هم برای رسیدن به شهر میزبان بازی‌های خارج از خانه زمان داریم. تیم‌های کراپ الوند و گیتی‌پسند از لحاظ بازیکن، با سایر تیم‌ها قابل قیاس نیستند و حدود 10 بازیکن درجه یک دارند. بقیه تیم‌ها چنین شرایطی ندارند و الان زمان مناسبی برای برگزاری اردوی تیم ملی نیست.

حداقل باید یک جام ملت‌های آسیا از دست بدهیم تا تیم اول آسیا بمانیم
بی‌غم درباره احتمال تغییرات در رأس کادر فنی تیم ملی فوتسال و لزوم جوانگرایی در این تیم اظهار داشت: هر کسی که مربی تیم ملی باشد، کار بسیار سختی دارد. به نظرم حداقل باید یک دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا را از دست بدهیم تا تیم ملی ایران، همچنان تیم اول آسیا بماند. به نظرم بازیکنان حدود 23 ساله که در عرصه بین‌المللی بازی کرده باشند، انگشت‌شمار هستند و بازیکنان مستعد جوان ما، تجربه بین‌المللی ندارند. شاید یک دوره جام ملت‌های آسیا را از دست بدهیم، اما شرایط برای تیم ملی بسیار بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما