شناسهٔ خبر: 50360915 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

تریلر سریال کره‌ای و علمی‌-تخیلی Dr. Brain منتشر شد

سهراب قربانی

صاحب‌خبر -

کمپانی اپل، به‌تازگی از تریلر سریال کر‌ه‌ای و علمی‌-تخیلی خود با عنوان «دکتر مغز» رونمایی کرده است.

با توجه به محبوبیت حال حاضر سریال‌های کر‌ه‌ای در جهان (به لطف سریال بسیار موفق Squid Game)، به نظر می‌رسد که کمپانی اپل نیز قصد داشته تا با رونمایی از اولین تریلر سریال کره‌ای خود با عنوان Dr. Brain، از این فرصت استفاده کرده و مخاطبان را جذب این سریال کند.

این کمپانی علاوه بر رونمایی از اولین تریلر این سریال، تاریخ پخش رسمی آن را نیز در شبکه اینترنتی خود یعنی اپل تی‌وی پلاس مشخص کرده است.

وظیفه هدایت این سریال را کارگردان و نویسنده‌ی مطرح کره‌ای با نام کیم جی-وون (Kim Jee-woon) بر عهده داشته است.

او علاوه بر، بر عهده داشتن وظیفه‌ی کارگردانی این سریال، فیلم‌نامه‌ی آن را نیز خودش به تنهایی به قلم درآورده است. علاوه بر این، او یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی حاضر در این پروژه نیز می‌باشد.

از کارهای قبلی این کارگردان، می‌توان به فیلم اکشن و کره‌ای I Saw the Devil در سال ۲۰۱۱ اشاره کرد.

از بازیگران حاضر در این سریال نیز، می‌توان به ستاره‌ی فیلم بسیار موفق و تحسین شده‌ی Parasite با نام لی سون-کیون (Lee Sun-kyun) اشاره کرد.

سریال Dr. Brain، داستان دانشمندی بسیار موفق با نقش‌آفرینی لی سون-کیون را روایت می‌کند که خانواده‌اش در یک تصادف مرموز، جان خود را از دست می‌دهند. سپس او جهت کشف کردن حقیقت این ماجرا و پی بردن به راز پشت پرده‌ی این تصادف، با انجام آزمایش‌هایی بر روی مغز آن‌ها (خانواده‌اش)، تلاش می‌کند که تا به خاطراتشان دسترسی پیدا کرده و معمای مرگشان را حل کند.

فصل اول سریال Dr. Brain حاوی شش قسمت خواهد بود. این سریال براساس وب‌تون (گونه‌ای از کمیک بوک‌های دیجیتال در کره جنوبی) بسیار محبوب کره‌ای با همین نام ساخته شده است.

این پروژه اولین سریال کره‌ای زبان شبکه اینترنتی اپل‌ تی‌وی پلاس خواهد بود.

به غیر از لی سون-کیون، از دیگر بازیگران حاضر در این سریال می‌توان به لی یو-یانگ (Lee You-young)، پارک هی-سون (Park Hee-soon)، سئو جی-هی (Seo Ji-hye) و لی جائه-وون اشاره کرد.

این سریال را کمپانی‌های Bound Entertainment ،Kakao Entertainment ،StudioPlex و Dark Circle Pictures با همکاری یکدیگر، برای شبکه‌ اینترنتی اپل تی‌وی پلاس تولید کرده‌اند.

قسمت اول سریال علمی‌-تخیلی Dr. Brain قرار است در تاریخ ۱۳ آبان ماه امسال (۴ نوامبر ۲۰۲۱) در شبکه اینترنتی اپل تی‌وی پلاس پخش شود و قسمت‌های بعدی آن نیز قرار است پس از این تاریخ، به صورت هفتگی در این شبکه به نمایش گذاشته شوند.

تریلر به نمایش درآمده از این سریال را می‌توان در ادامه تماشا کرد:

منبع: هالیوود ریپورتر

MahyarMsm

برچسب‌ها:

نظر شما