شناسهٔ خبر: 50360828 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

انتصاب هفتاد درصد مدیران زیر سن ۴۵ سال در دوره جدید مدیریت شهری

مدیرکل حوزه شهردارتهران گفت: هفتاد درصد مدیران زیر سن ۴۵ سال در دوره جدید مدیریت شهری منصوب شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سجاد محمد علی نژاد مدیرکل حوزه شهردار تهران با تاکید بر جوان گرایی در دوره جدید مدیریت شهری تهران، اظهار داشت: در این دوره با کمک و همفکری کانون ارزیابی تخصصی مدیران، تمامی انتصابات اخیر با رویکردهای جدید و در چارچوب انتخاب مدیران ارشد شهری صورت گرفته و بر اساس آمارهای موجود این رویکردها به نحوی بوده که علاوه بر کاهش سن از افراد داری تخصص های بالاتر استفاده شود.

وی ادامه داد: کاهش سن مدیران یکی از ویژگی‌های انتصابات این دوره است به نحوی که انتصاب هفتاد درصدی مدیران زیر سن ۴۵ سال (انتصاب سه و نیم برابری دهه‌ی شصتی‌ها در مقایسه با ادوار پیشین مدیریت شهری) را در این دوره شاهد هستیم.

مدیرکل حوزه شهرداری تهران تصریح کرد: از دیگر ویژگی‌های شاخص کانون ارزیابان در این دوره، انتصاب ۹۷ درصدی مدیران شهرداری تهران از میان افراد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری به نسبت ادوار گذشته است که بر تخصصی بودن نقش این کانون صحه می‌گذارد.

محمدعلی نژاد خاطرنشان کرد: بر اساس آمار و ارقام اعلام شده توسط کانون ارزیابی تخصصی مدیران، مدرک، تخصص گرایی و جوان گرایی از مهمترین دغدغه‌های این کانون به حساب آمده و افراد مورد تایید این کانون از کارایی‌های لازم برخوردار هستند.

انتهای پیام/

نظر شما