شناسهٔ خبر: 50360719 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سردار علیدوست خبر داد؛

روش پیگیری کارت‌های پایان خدمت و یا معافیت پیدایشی یا عودتی

مهسا شمس

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: افرادی که کارت هوشمند پایان خدمت و یا معافیت خود را گم کرده اند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ درخواست ارسال مجدد کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رحمان علیدوست اظهار کرد: افرادی که کارت هوشمند پایان خدمت و یا معافیت آنان گم شده و یا به دلیل تغییر آدرس محل سکونت، کارت خود را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند درخواست ارسال مجدد کارت خود را از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) ثبت کنند.

وی با بیان اینکه این فرآیند صرفه جویی در وقت و هزینه متقاضیان را به همراه داشته است، گفت: در صورتی که اطلاعات کارت هوشمند پایان خدمت و یا معافیت متقاضی در بانک اطلاعاتی سازمان وظیفه عمومی موجود باشد، کاربر دفاتر پلیس +۱۰ درخواست ارسال مجدد کارت را با نشانی محل سکونت جدید برای متقاضی ثبت می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

نظر شما