شناسهٔ خبر: 50360599 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کارشناس تنیس: جایگاه ایران دسته چهارم نبود/ اینکه فدراسیون زمین ندارد، خیلی بد است

کارشناس تنیس گفت: جایگاه تنیس ایران از ابتدا هم دسته چهارم نبود و خوشحالیم که به دسته 3 بازگشتیم.

صاحب‌خبر -

فرشید زیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد صعود تیم ملی تنیس ایران به دسته سه اظهار داشت: جایگاه ما اصلاً‌ دسته چهار آسیا نبود و طی یک اتفاق ما به این دسته صعود کردیم ولی امسال  توانستیم باز هم به دسته سه بازگردیم. جایگاه‌مان بین دسته دو و سه است و با شرایطی که وجود دارد باید تلاش کنیم به دسته دو هم برسیم.

وی ادامه داد:‌در حال حاضر با اضافه شدن جوانان تیم خوبی داریم و در آینده می‌توانیم نتایج بهتری هم کسب کنیم. باید از همین حالا برنامه‌ریزی کنیم و استارت بزنیم و اردوها به خوبی برگزار شود.

مربی تنیس با اشاره به اینکه اردوها به صورت مرتب برگزار شده است گفت: مسؤولان فدراسیون تلاش می‌کنند تیم ملی شرایط خوبی داشته باشد اما به هر حال با مشکلاتی هم روبه‌رو هستند. به عنوان مثال فدراسیون در حال حاضر زمینی در اختیار ندارد که بتواند اردوهایش را در آنجا برگزار کند.

زیدی ادامه داد:‌ باشگاه تنیس استقلال در اختیار فدراسیون بود اما متأسفانه در دوره قبلی از دست رفت و به همین دلیل اردوها بیشتر در شهرستان‌ها و زمین‌های اجاره‌ای برگزار می‌شود که این خیلی بد است. وزارتخانه و شرکت توسعه و تجهیز باید کمک کنند تا فدراسیون حداقل یک زمین در اختیار داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما