شناسهٔ خبر: 50359570 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مرحله دوم انتخابی تیم‌های پایه کاراته برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- مرحله دوم انتخابی تیم‌های پایه کاراته ایران در ۲ بخش دختران و پسران جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا، طی روزهای ۶ و ۷ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ مرحله دوم انتخابی تیم‌های کاتای نوجوانان، جوانان و امید در بخش دختران روز ۶ آبان و پسران ۷ آبان در دو بخش کاتا انفرادی و تیمی در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد استان مرکزی، شهرستان اراک برگزار می شود.

در این انتخابی نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور و نفراتی که توسط شورای فنی و راهبردی کاتا دعوت شده‌اند با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا در نهایت نفر برتر هر رده برای شرکت در مسابقات آسیایی قزاقستان، راهی اردوی تیم ملی شود.

شیوه برگزاری این مسابقات بدین شکل است که نفرات سوم مسابقات قهرمانی کشور با نفرات دعوت شده توسط شورای فنی و راهبردی کاتا یک دور کاتا خواهند زد تا دو نفر از این دور به مرحله بعدی صعود کند. سپس در مرحله دوم، این دو نفر با نفرات اول و دوم قهرمانی کشور دو دور کاتا خواهند زد تا دو نفر برتر به مرحله نهایی راه یابند.

در مرحله نهایی نیز دو نفر برتر با اجرای دو دور کاتا با یکدیگر به رقابت می پردازند تا در نهایت نفر اول هر رده مشخص شود.

تیم های ملی رده های سنی پایه دختران و پسران کشورمان برای شرکت در مسابقات آسیایی کاراته در سال ۲۰۲۱ که طی روز های ۲۸ آذر الی یک دی ماه در قزاقستان برگزار می‌گردد، تشکیل می‌شود.

نظر شما