شناسهٔ خبر: 50359379 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر شبکه با مهر مطرح کرد؛

برندهای زنده رادیو صبا بیشتر شد/ مرجع شادی مردم خواهیم بود

عطیه موذن

مدیر رادیو صبا با اشاره به تغییر کنداکتور این شبکه رادیویی بیان کرد که حجم برنامه‌های زنده بیشتر شده است.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا افتخاری مدیر رادیو صبا درباره تغییر کنداکتور این شبکه رادیویی در روزهای اخیر به خبرنگار مهر بیان کرد: ماموریت رادیو صبا شادی و فضای مفرح است و بعد از محرم و صفر کنداکتور کاملاً تغییر کرد، همچنین برنامه‌های برندی داریم که باید حفظ می‌شدند و در این مدت اصلاح شدند.

وی اضافه کرد: ما هر سه ماه ارزیابی داریم، در تابستان برخی از برنامه‌ها نمره نیاوردند و عوض شدند و در این تغییرات حجم برنامه‌های زنده بیشتر شد.

افتخاری درباره اینکه مخاطب به چه نوع طنزی بیشتر اقبال دارد توضیح داد: بخشی از مخاطب ما فکاهه دوست دارد و بخش زیادی هم طنز روز را دوست دارد و ما هم سعی کردیم از این حیث برنامه‌ها را به سمت طنز روز و رئال ببریم و مطالبات مردم را با زبان طنز بیان کنیم. نکته‌ای که آقای پیمان جبلی رییس جدید صداوسیما هم در معارفه خود روی آن تاکید داشت و از پیگیری مطالبات مردمی سخن گفت.

وی اضافه کرد: مردم این نوع طنز را دوست دارند و ما تلاش داریم مخاطبمان را حفظ کنیم و با زبان شیرین طنز، دغدغه‌هایشان را بیان می‌کنیم. ما این دغدغه‌ها را در راستای رویکرد خود برنامه و در فضای سرگرمی پیگیری می‌کنیم مثلاً رویکرد ما این نیست که با مسئول مصاحبه کنیم اما در نقدهای طنازانه به این می‌پردازیم که مثلاً فلان مسئول که گفته بود لبنیات ارزان می‌شود چرا ارزان نشد یا همین امروز موضوع ما بورس بود و روند مدیریتی بورس را نقد می‌کنیم.

مدیر رادیو صبا درباره اینکه این شبکه چقدر منجر به حال خوب مردم خواهد شد اظهار کرد: رادیو صبا باید همین گونه باشد، این شبکه باید مرجع طنز و خانه طنزپردازان حرفه‌ای باشد سعید بیابانکی شاعر طنزپرداز در این شبکه برنامه اجرا می‌کند. یا مهدی فرج‌اللهی و مهدی استاد احمد که در جامعه طنز شناخته شده هستند با ما همکاری دارند، از طرفی چهره‌های دیگری مثل مهسا ایرانیان و یا مجریان با سابقه‌ای مثل امیرحسین مدرس را داریم و سعی می‌کنیم همه نوع طیف مخاطبی را به برنامه‌ها جذب کنیم.

وی درباره افزایش مخاطبان برنامه نیز گفت: ارزیابی ما این است که طی یک سال گذشته رشد قابل توجهی داشته‌ایم و حالا باید سراغ کیفیت برویم. سعی داریم اصلاح کنیم برخی از اشکالات را و در این راستا جلسات متعددی هم با برنامه سازان داریم.

نظر شما