شناسهٔ خبر: 50358930 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح و کشف یک تن و ۱۱۸ کیلو و ۸۸۵ گرم انواع مواد مخدر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر و خاش با اشراف اطلاعاتی و هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان‌های مذکور به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه عصر دیروز تکاوران پلیس، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق سخت گذر بین ایرانشهر و خاش، این باند مسلح را که با یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه سواری پراید در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در یکی از محورهای فرعی ایرانشهر بودند، روئیت و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی تصریح کرد: طی این عملیات و با عکس العمل سریع مأموران ۲ نفر از سوداگران مرگ دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیف شده، محل دپو و مخفیگاه آنان، یک تن و ۱۱۸ کیلو و ۸۸۵ گرم انواع مواد افیونی شامل، ۹۶۴ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک، ۱۲۹ کیلو و ۶۳۵ گرم حشیش و ۲۴ کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به اینکه عملیات پلیس برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند ادامه دارد، بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاق مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست، اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

 

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما