شناسهٔ خبر: 50358682 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

خواسته صریح هواداران منچستریونایتد؛

سولسشر از اولدترافورد جان سالم به در نبرد!

طرفداران باشگاه منچستریونایتد خواهان اخراج اوله گونار سولسشر از سرمربیگری شیاطین سرخ هستند و البته خواسته آنها برخورد لازم با این مربی نروژی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، شکست تحقیرآمیز ۵ بر صفر منچستریونایتد برابر لیورپول در اولدترافورد انتقادات شدیدی را علیه اوله گونار سولسشر به همراه داشته و هواداران خواهان برکناری سرمربی تیمشان شده‌اند.

سایت «گل» (Goal) اعلام کرد شیاطین سرخ یکی از بدترین شکست‌های تاریخ خود را در مقابل دیدگاه هواداران‌شان متحمل شدند و باعث سقوط این تیم به رتبه هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس شد. طرفداران منچستریونایتد عملکرد شوم برابر لیورپول را برنمی‌تابند و فریاد تغییر را در اولدترافورد سر دادند. هواداران در دیدار برابر لیورپول چند دسته شدند. تعدادی پس از پذیرش گل پنجم و هنگامی که گل کریستیانو رونالدو را VAR نپذیرفت ورزشگاه را ترک کردند. پس از خروج حجم عمده‌ای از تماشاگران، طرفداران لیورپول با جسارت بیشتری به حمایت از تیمشان پرداختند چون آن دسته از هواداران شیاطین سرخ که در اولدترافورد باقی مانده بودند به سه دسته تقسیم شدند. عده‌ای سکوت اختیار کردند، گروهی علیه تیم شعار دادند و اندکی پشت دروازه لیورپول تا آخرین لحظه از تیمشان دفاع کردند.

در پایان بازی و در شبکه‌های اجتماعی حجم انبوهی از طرفداران منچستریونایتد با انتشار مطالب متنوع خواستار برکناری سولسشر شدند. آنها با استفاده از جملاتی نظیر: «اجازه دهید اینجا بحث نکنیم، این شکست احتمالاً بدترین عملکرد تیمی در تاریخ لیگ برتر است.» «سولسشر بهترین کار خود را به‌عنوان اسطوره باشگاه اما نمی‌توانیم با این وضع ادامه دهیم، اکنون زمان رفتن است.» «یک نتیجه مخرب برای یونایتد. سومین فصل کامل سولسشر؛ زمان رفتن او شده است.» «لیورپول منچستریونایتد را کاملاً تحقیر کرد. سولسشر نباید از این نتیجه جان سالم به در ببرد.» «تنها کسی که باید از منچستریونایتد برود سولسشر است.» «سولسشر همچون چرخی برای رسیدن لیورپول به اهدافش شده بود. وقت تغییر فرا رسیده است.»

با توجه به به اینکه سولسشر نتوانست با وجود خریدهای مهمی چون کریستیانو رونالدو، رافائل واران و جیدون سانچو، نتایج جالب توجهی بگیرد خواسته بیشتر هواداران برکناری سرمربی نروژی هستند. بدون تردید انتخاب جانشین آسان نخواهد بود چون پذیرفتن مسئولیت امر مهمی است و البته سران باشگاه برای انتخاب جایگزین مناسب نیاز به انتخابی مناسب دارند. شاید ترس از تغییری ناموفق باعث شود تا سولسشر در اولدترافورد باقی بماند.

انتهای پیام/۴۰۴۸/

نظر شما