شناسهٔ خبر: 50357764 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گزارش|

کاوه سجادی حسینی در راه جشنواره فیلم فجر ۴۰/درامی اجتماعی به نام «نَبودَنت»

پیش تولید فیلم سینمایی «نَبودَنت» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی آغاز و با توجه به نزدیک شدن به زمان فیلمبرداری روند انتخاب بازیگران این فیلم ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - با نزدیک شده به ماه‌های منتهی به جشنواره چهلم فیلم فجر صدای گرفتن پروانه ساخت کارگردانان متعددی این روز‌ها به گوش می‌رسد، هر سال کارگردانان زیادی انگیزه حضور در جشنواره فیلم فجر را به عنوان بزرگترین جشن سینمای ایران دارند و تمام برنامه‌ریزی‌های خود را انجام داده تا بتوانند برای حضور در این گردهمایی بزرگ سینمای ایران آثار خود را آماده کنند.

در این میان، اما خبری جدید منتشر شد مبنی بر این که کاوه سجادی حسینی کارگردان آثار، چون «شب بیرون»، «بوفالو» و «بی سر» برای حضور در جشنواره فیلم فجر ۴۰ خود را آماده می‌کند.

  • بیشتر بخوانید:
  • برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

در خبر منتشر شده اعلام شد که، پیش تولید فیلم سینمایی «نَبودَنت» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی آغاز و با توجه به نزدیک شدن به زمان فیلمبرداری روند انتخاب بازیگران این فیلم ادامه دارد.

«نَبودَنت» درامی اجتماعی است که به قلم کاوه سجادی حسینی به نگارش درآمده و بنا بر اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها سحر دولتشاهی اولین بازیگر این فیلم خواهد بود.

این فیلم که با نام موقت «نَبودَنت» ساخته خواهد شد چهارمین تجربه بلند کاوه سجادی حسینی پس از «شب بیرون»، «بوفالو» و «بی سر» محسوب می‌شود و قرار است اواسط آبان فیلمبرداری آن آغاز شود.

هنوز نام دیگری از بازیگران اینم فیلم اعلام نشده و با نزدیک شدن به ماه‌های منتهی به جشنواره فیلم فجر اسامی بازیگران این فیلم به طور طبیعی همچون آثار دیگر سینمایی توسط رسانه‌ها منتشر خواهد شد.

سجادی حسینی پیش از این فیلم‌های سینمایی «شب بیرون» و «بوفالو» را کارگردانی کرده است. وی همچنین به عنوان دستیار ا‌ول کارگردان و برنامه‌ریز در سال ۱۳۹۴ با اصغر فرهادی در ساخت فیلم فروشنده همکاری کرد.

انتهای پیام/

نظر شما