شناسهٔ خبر: 50351056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

نماینده شاهرود و میامی در مجلس:

وزیر جهاد کشاورزی با مدیرکل استان سمنان برخورد کند

شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه ۵۶ درصد کشاورزی استان سمنان در شاهرود است، گفت: کمترین میزان نهاده در این شهرستان‌ها دریافت می‌شود لذا جهاد درباره این امر باید توضیح دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، علی اصغر خانی بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری شاهرود که به میزبانی فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه مشکلات شاهرود و میامی بسیار هستند که از جمله آنها می توان به خوراک دام اشاره کرد، بیان داشت: تجمع دامداران در مقابل درب فرمانداری به دلیل خوراک دام، دلیلی جز بی تدبیری مدیران استانی ندارد.

وی با بیان اینکه بارها با مدیرکل جهاد صحبت کردیم حتی نامه نوشتیم از او خواستیم تا کاری صورت دهد اما هر بار توجیه کرد، گفت: استاندار سمنان درباره این مدیران کاری کند اگر اصلاح می شوند رویه را درست کند اگر نمی شود انها را بردارد.

عضو خانه ملت بیان کرد: چرا وقتی بیشترین دام در شاهرود است باید کمترین میزان خوراک بیاید؟ ۵۶ درصد کشاورزی استان سمنان در شاهرود است اما ورود کمترین خوراک دام نصیب شاهرود و میامی می شود.

خانی با اشاره به اینکه ما در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی نیز اعلام کردیم که با مدیرکل جهاد استان سمنان باید برخورد شود زیرا هر روز اعتراضات دامداران را شاهد هستیم، گفت: هر روز دامداران باید دامداری هایشان را رها کرده و اعتراض کنند این وضعیت باید مدیریت شود.

وی با طرح این پرسش که اگر مشکل است باید در گرمسار و دامغان و سمنان هم باشد چرا فقط در شاهرود و میامی است؟بیان کرد: وقتی خوراک دام وارد می‌شود چرا در سامانه ثبت نمی‌شود تا همه ببینند و باید مشخص شود؟

نماینده شاهرود و میامی در مجلس همچنین گفت: در سال گذشته دو تا سه میلیارد تومان اعتبارات مناطق محروم در دو شهرستان شاهرود و میامی وجود داشت اما با تلاش های صورت گرفته این میزان به ۱۴۸ میلیارد تومان از اعتبارات ملی افزایش یافته است که امیدواریم در این منطقه شاهد گاز رسانی و اتفاقات خوبی باشیم.

نظر شما