شناسهٔ خبر: 50349230 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

مرگ دردناک کودک بوشهری براثر کرونا / او سرطان داشت !

حوادث رکنا: کرونا جان کودک ۷ ساله بوشهری را گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، دبیر ستاد مقابله با کرونا در بوشهر با اشاره به ثبت ۳ فوتی جدید ناشی از کرونا، یکی از آنان را کودکی ۷ ساله عنوان کرد که مبتلا به سرطان بود.

سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: امروز ۳ مورد فوتی ناشی از کرونا در استان به ثبت رسید که شامل مردی ۶۲ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای سرطان، زنی ۶۵ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای فشار خون و دیابت و کودکی ۷ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای سرطان می‌شود.

او همچنین  تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را ۱۱۱ نفر اعلام کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ بیمار جدید در این بخش‌ها بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۸ نفر به کرونا قطعی است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند، ادامه داد: ۳ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری گفت: در شبانه‌روز گذشته ۲۶ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۴ نفر به طور قطع به کرونا دچار بودند.

او عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۷ هزار و ۵۸۱ مبتلا به این بیماری در استان بوشهر شناسایی شده‌اند و هزار و ۹۹۵ نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • ثبت عجیب‌ترین نام‌های ایرانی + باورتان نمی شود

    ثبت عجیب‌ترین نام‌های ایرانی + باورتان نمی شود

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

نظر شما