شناسهٔ خبر: 50348879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت:

طرح امام رحمت با تجلیل از برگزیدگان پایان یافت

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: هم زمان با هفته وحدت اختتامیه دوره آموزش سبک زندگی مهدوی تحت عنوان طرح امام رحمت در مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با هفته وحدت اختتامیه دوره آموزش سبک زندگی مهدوی تحت عنوان طرح امام رحمت در مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار شد.


امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت طرح امام رحمت را یکی از برنامه های کانون شهید ابراهیم هادی برشمرد و یادآور شد: این دوره آموزشی هم زمان با آغاز امامت امام زمان (عج) آغاز شده و شامل برنامه های مختلفی در زمینه فرهنگی، هنری و ورزشی بود.


وی بیان کرد: در پایان طرح امام رحمت نوجوانان و جوانان مسجدی در دوره سبک زندگی مهدوی، مسابقات فوتسال و در رشته های خطاطی و نقاشی به رقابت پرداختند.


حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: به منظور تحلیل از برگزیدگان این طرح، تصمیم گرفتیم در هفته وحدت طی مراسمی اختتامیه این طرح را برگزار کرده و با اهداء جوایزی از برگزیدگان تجلیل کنیم.


امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (ع) جیرفت ادامه داد: همچنین در این مراسم از برگزیدگان مسابقه اسوه پاسدار که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شده بود، تجلیل شد.


وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز از برگزیدگان مسابقه ورزشی در رشته تنیس روی میز تحت عنوان بهار آرزوها و مسابقه لاله های سرخ شهادت با اهدای جوایزی تجلیل شد.


حجت الاسلام سعیدی در خاتمه عنوان کرد: هدف از اجرای این برنامه ها، تشویق، ترغیب و ایجاد انگیزه در نوجوانان و جوانان نسبت به حضور در فعالیت های مسجد محور کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی است.

پایان پیام/586

نظر شما