شناسهٔ خبر: 50348331 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

معطلی 20دقیقه‌ای نفت MIS و سپاهان پشت در استادیوم!

بازیکنان دو تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان و سپاهان به دلیل پرداخت نشدن اجاره زمین شهدای فولاد بیست دقیقه پشت درهای این ورزشگاه معطل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یکی از عجیب ترین مسابقات رقابت های لیگ بیستم در روز اول هفته دوم مسابقات قرار است برگزار شود و بر این اساس تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که میزبان این مسابقه است در اهواز از سپاهان میزبانی می کند. اما این مسابقه از آنجا عجیب و غریب به ساعت مسابقه رسیده که تا ساعاتی پیش هیچ یک از دو تیم به دلیل نامساعد بودن شرایط زمین ورزشگاه بهنام محمدی نمی‌دانستند باید در کدام ورزشگاه بازی کنند؛ موضوعی که ناراحتی سرمربی سپاهان را نیز در نشست خبری شب گذشته این مسابقه به همراه داشت.


حالا اما اتفاقات عجیب این مسابقه امتداد پیدا کرده و در شرایطی که معمولا تیم ها یک ساعت و نیم مانده به آغاز مسابقه وارد استادیوم می شوند، مسئولان ورزشگاه شهدای فولاد به دلیل پرداخت نشدن اجاره زمین، از ورود دو تیم نفت مسجد سلیمان و سپاهان به استادیوم جلوگیری کردند تا بی نظمی در جریان برگزاری این مسابقه بیشتر از این هم بشود.


این مشکل درنهایت در ساعت 15:20 دقیقه و در فاصله 40 دقیقه مانده به آغاز بازی، در شرایطی حل شد که مدیران و اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان حضور نداشتند و این کمالوند سرمربی تیم، پاکدل فرماندار مسجد سلیمان و هیهاوند مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان بودند که وثیقه 150 میلیون تومانی برای گرفتن اجازه ورود را امضا کردند تا این موضوع درنهایت حل شود و دو تیم وارد ورزشگاه شوند.

نظر شما