شناسهٔ خبر: 50348255 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سخنگوی باشگاه شهرخودرو: مشکلی در اداره تیم نداریم

مشهد- ایرنا- سخنگوی باشگاه شهرخودرو با انتشار پیامی نسبت به مصاحبه رییس هیات فوتبال استان خراسان رضوی واکنش نشان داد و گفت: هیچ مشکلی در اداره این باشگاه نداریم.

صاحب‌خبر -

غلامحسین پلاسچی در این پیام که روز یکشنبه منتشر شد آورده است: تشویش اذهان هواداران توسط هیات فوتبال وضعیت فعلی تیم را اینچنین کرده است، کدام باشگاه با شروع فصل ۳۰ درصد پرداخت کرده است؟

وی گفت: ۲ ماه است که تیم در اختیار مالک قانونی قرار دارد و در این مدت چه اقدامی باید انجام می‌دادیم که نکردیم؟ تعیین کادر فنی تا جذب بازیکنان و برگزاری یک هفته اردو در بهترین هتل تهران از جمله این اقدامات است.

سخنگوی باشگاه شهرخودرو افزود: اینکه می‌گویند پول نداریم، درست است، چون باشگاه را لخت کردند و تحویل مالک دادند. مگر می‌شود مالکی که برای اولین بار تیم را به جام باشگاه‌های آسیا برد، اکنون توان اداره آن را نداشته باشد؟

وی ادامه داد: اگر آقایان با مسوولان صحبت کرده اند، ما هم گزارش مکتوب از دخالت‌های نابه‌جای برخی افراد به مسوولان ارسال کرده‌ایم و متعاقب این گزارش برای برخی آقایان در دادسرا پرونده تشکیل شده است.

پلاسچی گفت: ما خود را مدیون محبت‌های امام رئوف می‌دانیم و در مشهد غریب نیستیم، هر چند شما از جریان فکری هستید که اساسا غریب کشید.

بازیکنان تیم فوتبال پدیده خراسان روز شنبه به دلیل آنچه عدم پرداخت مطالبات مالی خود توسط باشگاه شهرخودرو اعلام شده است از رفتن به فرودگاه مشهد برای سفر به تهران و حضور در دومین بازی لیگ برتری خود سر باز زدند.

پیش از این مسوولان باشگاه شهرخودرو قول پرداخت ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد فصل جاری بازیکنان پدیده را داده بودند که این وعده عملی نشده است لذا فقط کادر فنی برای پرواز به تهران به فرودگاه رفتند.

تیم فوتبال پدیده خراسان روز یکشنبه در چهارچوب هفته دوم لیگ برتر میهمان تیم مس رفسنجان است. این تیم در بازی نخست با ۱۳ بازیکن در برابر میهمان خود آلومینیوم اراک تن به تساوی بدون گل داد.

ناهماهنگی در ثبت قرارداد بازیکنان، مدیریت ناهماهنگ باشگاه، عدم ثبت عنوان شهرخودرو در قالب کمیسیون ماده پنج به جای پدیده خراسان، مطالبات مالی بازیکنان  و طلب "استفان کوزین" بازیکن سابق و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تیم از جمله مشکلات باشگاه شهر خودرو، مالک تیم پدیده خراسان عنوان شده است.

نظر شما