شناسهٔ خبر: 50348231 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

مسجدسلیمانی‌ها پشت در ورزشگاه فولاد ماندند!

در حالی که بازی دو تیم نفت مسجدسلیمان و سپاهان تا ساعتی دیگر برگزار می شود، اتوبوس نفت هنوز اجازه ورود به ورزشگاه فولاد را پیدا نکرده است.

صاحب‌خبر -

نفت مسجدسلیمان که به دلیل مشکل ناگهانی زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی، پس از کش و قوس های فراوان توانست با ورود مسئولان استانی، مجوز برگزاری بازی خانگی خود مقابل سپاهان را در ورزشگاه فولاد به دست آورد، اکنون با چالش دیگری مواجه شده است.

باتوجه به این که شرکت نگه داری از ورزشگاه شهدای فولاد برای اجاره زمین به باشگاه نفت مسجدسلیمان، از باشگاه درخواست چک ضمانت کرده است، نفتی ها نتوانسته اند تا این لحظه با دادن چک به این شرکت، اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا کنند و اکنون اتوبوس تیم پشت در ورزشگاه مانده است.

بازیکنان نفت به جای این که اکنون در حال گرم کردن برای بازی باشند و ذهن شان آماده این مسابقه شود، متاسفانه با ماندن پشت در ورزشگاه مطمئنا شرایط روحی خوبی برای این دیدار نخواهند داشت. پیش از این نیز به دلیل وجود موش و عقرب در خوابگاه بازیکنان و مشکل در زمین چمن  مسجدسلیمام، این تیم با مشکلاتی مواجه شده بود و مجبور شدند در اهواز اردو بزنند.

معلوم نیست تکلیف بازی با سپاهان چه خواهد شد اما این که چرا اصلا باشگاه دست چک ندارد تا در چنین شرایطی بتواند از آن استفاده کند، سوال است.

قرار است این بازی از ساعت ۱۶ امروز آغاز شود./ ایسنا

نظر شما