شناسهٔ خبر: 50348027 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

استراحت بیت‌کوین در کانال ۶۱ هزار دلاری

قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قمیت بیت کوین در دومین روز از هفته تقریبا یک نزول بسیار حداقلی را تجربه کرده است البته این نزول می‌توانست از این میزان بیشتر هم باشد که البته به خاطر فعال شدن قابلیت معامله تحت صندوق‌های معامله این روند مقداری با مقاومت رو به رو شده و از نزول جلوگیری کرده است.

هم چنین قیمت بیت کوین در ماه اکتبر نشانه‌هایی از حباب دوگانه مشابه روند صعودی در سال ۲۰۱۳ را نشان داده است. در ۲۰ اکتبر، تحلیلگر بازار ارزهای رمزنگاری شده، جاستین بنت، درباره قیمت احتمالی بیت کوین پس از رسیدن به اوج بحث کرد. بنت فکر می‌کند که کف دارایی دیجیتال پس از عقب نشینی ۸۰ درصدی حدود ۵۰ هزار دلار خواهد بود.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۱۵۳ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۲.۸۹  درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۸۵.۹ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۱۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۰.۰۷  میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی 

 قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۲  آبان ۱۴۰۰

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین ۶۱.۲۳۹ ۱,۶۹۵,۰۵۰,۰۹۷
اتریوم ۴۱۲۱

۱۱۳,۹۴۶,۹۹۸

بایننس کوین ۴۸۰ ۱۳,۳۰۸,۷۱۸
کاردانو ۲.۱۵ ۵۹,۴۸۰
تتر ۱ ۲۷,۶۸۷
سولانا ۱۹۶ ۵,۴۳۴,۰۱۸
ریپل ۱.۰۹ ۳۰,۱۴۷
 پولکادات ۴۳ ۱,۲۱۰,۲۶۷

نظر شما